Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@00:29:56 GMT

جهش تولید، تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر محقق می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۵۸۹

جهش تولید، تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر محقق می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار  حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با تبریک این هفته بیان داشت: کار و تلاش رمز بقاء جامعه است و در شرایط کنونی،‌ کار و تولید برای کشور ما نه تنها با اهمیت، بلکه حیاتی است و می توان از تولید به عنوان یکی از ارکان اعتلای نظام اسلامی یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به موقعیت راهبردی استان مرکزی در حوزه اقتصاد ادامه داد: جهش تولید، تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر به عنوان مهم ترین طبقات اجتماع محقق می شود و در توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که برگفته از سیره عملی پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) است، بایستی در عزمی همگانی در رونق تولید،‌تمامی حمایت ها و پشیبانی ها به بهترین شکل تسری یابد.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی به دسیسه های دشمنان اسلام در جنگ اقتصادی اشاره داشت و گفت:‌کشور عزیزمان از سال های آغاز انقلاب تا کنون درگیر جنگ اقتصادی نابرابر و ظالمانه با استکبار جهانی است و اما ملت ایران به ویژه قشر مولد و کارگر با مکتب اقتصاد مقاومتی، در این جنگ سربلند ظاهر شده اند و چرخه پیشرفت و عزت ایران اسلامی همواره رو به جلو در حال حرکت است.
 
مفخمی شهرستانی از کارگران و کارفرمایان به عنوان راهبران جهش تولید در کشور یاد کرد و گفت: بر تمامی مسئولان تکلیف است که با رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان، سرمایه های راکد جامعه را به سمت تولید هدایت کرده و به دست کارفرمایان و قشر مولد جامعه برسانند که بی شک این راهبرد، افزایش تولید ملی، بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی مردم و رشد و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.
 
وی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به کارگران افزود: رسیدگی به مطالبات کارگران به عنوان قشری کم توقع و پرتلاش باعث خواهد شد که آنان با دلگرمی بیشتری در واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به افزایش کیفیت محصولات تولید خود همت گمارند و لازم است از تمامی ظرفیت ها در جهت تحقق این مهم، استفاده شود.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی بر همراهی نیروی انتظامی با کارگران تاکید کرد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره خود را در کنار کارگران می بیند و فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز با قدردانی از این قشر مهم جامعه، اعلام آمادگی می کند که در تمامی حوزه ها آماده ارائه خدمات کارشناسی به آنان است.
 
این مقام مسئول همچنین خاطر نشان کرد:‌ در عمل به اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی با برنامه ریزی و هدف گذاری در برخورد با قاچاقچیان کالا با قاطعیت وارده شده و به نحوی که میزان کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 112 درصد افزایش داشته است.
 
نیروی انتظامی همیشه با صبوری در کنار قشر کارگر بوده است
 
 مدیر کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این دیدار گفت: روز کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه ها، شرکت ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، صنایع و معادن، تعاونی ها،‌خانه ها و جای جای زمین و زمان به زندگی معنا و حرکت می بخشند.
 
محمدتقی آبایی ادامه داد: کارگران با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی و سود هی را نثار کشور می کنند و همواره در اعتلای نام ایران عزیز بر بلندای قله های افتخار و عزت،‌گام برداشته و عاشقانه تلاش می کنند.
 
وی با قدردانی از نیروی انتظامی در همراهی با کارگران بیان داشت:‌نیروی انتظامی همیشه با صبوری در کنار قشر کارگر بوده است و این اداره کل از تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت به عنوان مهم ترین ضروریت های هر گونه پیشرفت اقتصادی قدردانی می کند.
 
در ادامه سردار مفخمی شهرستانی به همراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در یک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان اراک حضور یافتند و با اهداء شاخه گل به کارگران، از مقام شامخ آنها قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران تولید استان مرکزی جهش نیروی انتظامی انتظامی استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی