Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکاسی صنعتی یکی ازشاخه های مهم در رشته عکاسی است و اهمیت عکاسی صنعتی حرفه‌ای به این دلیل است که می‌تواند در جلب توجه و نظر مخاطب در خصوص محصولات مختلف موثر باشد.

شاید رسیدن به پاسخ این سوال که در ادامه مطرح خواهیم کرد بیشتر بتواند به رساندن این منظور کمک نماید. در دنیای شلوغ کنونی که از هر سو اطلاعات مختلف به شکل‌های مختلف شما را در بر گرفته‌اند، برای افرادی که نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند زمان زیادی را به خواندن مطالب و محتواهای متنی اختصاص دهند به نظر شما چه چیزی بیشتر از محتوای تصویری مانند عکس تبلیغاتی خلاق می‌تواند در معرفی کالاها و خدمات مختلف موثر واقع شود؟ ما در این مطلب سعی داریم بیشتر به موضوع عکاسی تبلیغاتی و اثربخشی آن در برندسازی بپردازیم و نکاتی را در خصوص عکاسی محصولات که شامل محصولات صنعتی، مواد غذایی، پوشاک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. می‌شود، با شما در میان بگذاریم.

 

اهمیت عکاسی تبلیغاتی در تولید محتوای تبلیغاتی

در مقدمه این مطلب اشاره کردیم که تصویر تا چه اندازه می‌تواند برای مخاطب جذابیت داشته باشد. اکنون در این بخش قصد داریم به عکاسی تبلیغاتی که هدف آن تهیه عکس‌هایی برای معرفی محصول و برند خاصی است بپردازیم و شما را یاد تجربه‌ای بیندازیم که بی‌شک بارها آن را تجربه کرده‌اید. دو سایت را در نظر بگیرید که هر دو یک محصول را به فروش می‌رسانند، سایت اول عکسی نامفهوم و بی کیفیت از یک محصول را با یک محتوای طولانی در خصوص ارزش آن روی سایت قرار داده و سایت دوم تصویری جذاب با رعایت تمامی المان‌های موثر در عکاسی تبلیغاتی تهیه کرده و متن بسیار کوتاهی در معرفی آن ارائه کرده است، کدامیک شما را بیشتر جذب می‌نماید و باعث می‌شود زمان بیشتری را به دیدن محصولات سایت و حتی انتخاب و خرید آن اختصاص دهید؟!!

دنیا، دنیای تصاویر است. اگر نقش عکس‌های صنعتی و تبلیغاتی در تولید محتوای تبلیغاتی را در نظر بگیرید موفقیت در حوزه برندسازی، جذب مشتری و فروش هرچه بیشتر از آن شما خواهد بود. در اینجا تمامی عکس‌های تبلیغاتی روی بیلبوردها، مجلات و سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف مانند اینستاگرام و .. که تصویر در آن‌ها اولویت بالایی دارد، می‌تواند منظور ما باشد. در نهایت این بخش می‌توان گفت عکاسی صنعتی حرفه‌ای که بخشی از آن عکاسی تبلیغاتی است با تهیه تصاویر چشمگیر و عکاسی محصولات کمک می‌کند تا مخاطب ترغیب شود آن محصول را خریداری کرده و یا از آن خدمات استفاده نماید و از همه مهمتر برند آن محصول را در خاطر بسپارد.

نکات مهم در عکاسی صنعتی حرفه‌ای

برای اینکه یک عکاس بتواند عکاسی تبلیغاتی را به شکلی حرفه ای انجام دهد باید چند نکته زیر را در نظر داشته باشد.

کارفرما و یا صاحب محصول چه نوع عکسی می‌خواهد زمان و مکان مناسب برای عکاسی محصولات را در نظر بگیرد. شناخت کافی از محصول داشته باشد و بداند که عکاسی از کدام زاویه و با چه سبک نورپردازی می‌تواند در اثرگذاری آن و جلب مخاطب موثر باشد. ابزار مهم برای عکاسی صنعتی حرفه‌ای از قبیل دوربین و لنزهای مختلف، ابزار نورپردازی و ادیت و .. را در اختیار داشته باشد. برندسازی به کمک عکاسی تبلیغاتی چگونه ممکن می‌شود؟

چنانچه پس از عکاسی محصولات بتوانید آن‌ها را روی سایت و یا پلتفرم‌هایی که توسط آن‌ها با مشتریان هدف خود ارتباط دارید، به اشتراک بگذارید کمک خواهید کرد تا مشتریان محصولات و برند شما را بشناسند و در این بازار پر رقابت که ده‌ها برند از یک محصول وجود دارد، مشتریان وفاداری بیابید. مردم در طبقات مختلف اجتماعی همیشه به خرید محصولاتی رغبت دارند که آن را می‌شناسند و نام آن برند در خاطرشان حک شده است. عکاسی صنعتی حرفه‌‎ای به شما کمک می‌کند به این هدف خود دست یابید و با جذب مخاطب بیشتر به فروش بالاتری دست پیدا کنید. این دقیقا همان برندسازی است که استفاده از عکس‌های خلاقانه می‌تواند در وایرال شدن آن نقش زیادی داشته باشد.

تاثیر عکاسی صنعتی حرفه‌ای بر بسته‌بندی محصولات

یکی از نکات مهم در عکاسی محصولات مختلف، روش عکاسی اصولی از محصولاتی است که دارای بسته‌بندی هستند. همان طور که بسته‌بندی خوب یک محصول نقش بسیار زیادی در جلب توجه مخاطب دارد، عکاسی صنعتی حرفه‌ای هم باید به گونه‌ای انجام شود که زوایای مختلف بسته‌بندی محصول اعم از نام برند و کیفیت و .. را بهتر نشان دهد. عکاسی تبلیغاتی 360 درجه یکی از روش‌هایی است که عکاسان حرفه‌ای از آن برای نشان دادن تمامی جوانب محصول استفاده می‌کنند.

نقش عکس خوب و با کیفیت بر دیده شدن بیشتر محصول

تا اینجا با ارائه نکاتی سعی کردیم اهمیت عکاسی تبلیغاتی را برای جلب نظر مخاطب و فروش بیشتر مشخص کنیم اما جدای از این موارد عکس‌های صنعتی خوب کمک می‌کنند تا مخاطب زمانی بیشتر را در سایت و صفحات مجازی شما سپری کند. جذابیت عکس‌ها باعث می‌شود مخاطب روی سایت شما کلیک‌های بیشتری داشته باشد و آیا می‌دانید هر کلیک می‌تواند کمک ‌کند رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کرده و سئو سایت‌تان را بهبود بخشد؟ پس از رسیدن به این جایگاه است که می‌توانید اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی کرده و ضمن معرفی بیشتر محصولات، میزان فروش خود را افزایش دهید. عکس‌هایی که توسط تیم حرفه‌ای و با یک نگاه خلاقه تهیه می‌شوند و عکاس با تفکر خاصی که پشت هدفش نهفته است اقدام به عکاسی تبلیغاتی می‌کند، موجب می‌شود آن تصویر در ذهن مردم ماندگار شود و برای صاحبان صنایع، برندهای مختلف، تولید کنندگان و .. در ارتقای کسب و کارشان مفید واقع شود.

عکاسی مانی مجری تهیه بهترین عکس‌های تبلیغاتی

چنانچه در خصوص ارتقای کسب و کارتان نیاز به ارائه تصاویر حرفه‌ای و جذاب دارید و می‌خواهید با استفاده از آن‌ها محتوایی تولید کنید که بتوانید با قرار دادن آن در سایت و سایر فضاهای مجازی و .. به برندسازی محصولات و خدمات خود کمک کنید و فروش بیشتری داشته باشید، ما پیشنهاد می‌کنیم اقدام به تهیه عکس‌های تبلیغاتی با کیفیت کنید.  

استودیو مانی که در حوزه عکاسی صنعتی حرفه‌ای از تجربه چندساله برخوردار است می‌تواند کمک کند تا صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و هنرمندان با عکاسی محصولات خود تبلیغات بهتری داشته باشند و مخاطبان بیشتری را جذب نمایند. این مجموعه در طی سال‌ها فعالیت خود توانسته است پروژه‌های موفق بسیاری را با تکیه بر استانداردهای علمی عکاسی صنعتی حرفه‌ای به انجام رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای این مجموعه می‌توانید سایت استودیو مانی  را ببینید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عکاسی تبلیغاتی عکاسی محصولات بسته بندی یک محصول عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری با هدف شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صادراتی خود در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو شرکت دارد.

وی با اشاره به حضور 41 شرکت تولیدی محصولات صادراتی در استان که موفق به گرفتن استانداردهای جهانی در 6 گروه کالایی شده‌اند، عنوان کرد: با تقویت زیرساخت‌های تولیدی و صادراتی، این استان اکنون 30 محصول صادرات محور است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به بخش‌های غرفه استان در نمایشگاه ایران اکسپو که شامل زنجیره‌های ارزش استان، فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های صادراتی است، افزود: حضور در این نمایشگاه مشتری‌های جدید و افزایش مقاصد صادراتی را برای استان به همراه دارد.

رحمتی با بیان اینکه تولید لوازم خانگی در استان افزایش 25 درصدی داشته است، مطرح کرد: شیرخشک، اسکیم، پودر بستنی، خوراک آبزیان، چربی‌های گیاهی، کاشی، سرامیک، لوله موکت، کفپوش از نمد، سیمان و کیلنکر، محصولات صادراتی استان به شمار می‌روند.

رئیس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: سنگ ساختمانی، سیلندر گاز، چینی بهداشتی، ورق گالوانیزه، کابل شبکه، محصولات فولادی و ادوات کشاورزی از دیگر محصولات صادراتی استان هستند.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟