Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:19:42 GMT

سئو کلاه خاکستری؛ میانبر رسیدن به صدر نتایج گوگل

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۸۰۰

سئو کلاه خاکستری؛ میانبر رسیدن به صدر نتایج گوگل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پس از راه‌اندازی سایت فروشگاهی و خدماتی و … نیاز است برای بهبود سئو آن از روش‌های موثر مانند سئو کلاه خاکستری استفاده نمایید و شرایطی را ایجاد کنید تا بتوان با استفاده از الگوریتم‌های گوگل، استفاده از بک لینک‌ها و همچنین تهیه رپرتاژ آگهی کسب و کار خود را رونق داده و از طریق جذب مخاطب به فروش و ارائه خدمات بیشتر به کاربران دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم درباره سئو کلاه خاکستری این است که بر خلاف آن چه گفته شده است این مقوله چیزی بین سئو کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه نیست و در واقع تکنیک‌ها و راه در روهایی است که می‌توان از آن به عنوان میانبر استفاده کرده و در زمان کوتاهی به ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کرد. در واقع چیزی که نه قانونی است و نه غیرقانونی و به این دلیل به آن غیرقانونی می‌گوییم که گوگل نمی‌توان متوجه آن‌ها شود و سایت ما را جریمه نماید.

اگر تابحال نام سئو کلاه خاکستری و روش‌های آن به گوش‌تان نخورده ما در ادامه به چند نکته مهم در این حوزه خواهیم پرداخت.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

وب سایت webone.co سئو کلاه خاکستری را اینگونه تعریف می‌کند؛

در این روش متخصصان سئو با استفاده از روش‌هایی که احتمال جریمه شدن کمتر است تلاش دارند تا جایگاه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهند. از مهم‌ترین کارهایی که یک متخصص سئو در این روش انجام می‌دهد، رپورتاژ نویسی در وبسایت‌های پربازدید، خبری و همسو با موضوع وبسایت خود است. در این روش، سئو کاران با لینک سازی‌های پیچیده تلاش می‌کنند تا ردپایی از خود به جای نگذارند ولی کارها را نیز به درستی انجام دهند. تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری نیز ممکن است با پنالتی گوگل مواجه شود. اما اگر به نحوه عملکرد الگوریتم‌های گوگل آشنا باشیم و تخصص کافی را داشته باشیم بهتر می‌توانیم در پیاده سازی تکنیک‌های کلاه خاکستری موفق شویم و جایگاه خوبی بگیریم.

ما در ادامه به راه‌هایی که در روش سئو کلاه خاکستری انجام می‌شود خواهیم پرداخت اما پیش از آن لازم است مطلب کوتاهی را درباره الگوریتم‌های گوگل بیان کنیم زیرا این الگوریتم‌ها به صورت فرمول‌هایی طراحی شده اند که تمامی کارهایی که شما برای بهبود و ارتقای سئو روی سایتان انجام می‌دهید را کنترل می‌کنند.

الگوریتم‌های گوگل دقیقاً چه کاربردی دارند؟

الگوریتم‌های گوگل فاکتورهای مهمی هستند که از کارکردهای مختلفی هم برخوردارند و می‌توانند کمک کنند سایت شما در بین موتورهای جستجو در جایگاه درستی قرار گرفته و نمایش داده شود. همچنین به جذب مخاطب بیشتر به سایت شما کمک خواهند کرد. الگوریتم‌های گوگل مجموعه‌ای از فرمول‌ها هستند که تعداد زیادی دارند و وظیفه‌شان این است که سطح کیفی سایت را بررسی نمایند. الگوریتم‌های گوگل مانند پاندا، پنگوئن، کبوتر و مرغ مگس خوار و.... کمک می‌کنند که تنها وب سایت‌هایی که دارای محتوای صحیح و اصولی هستند و روی سئوی آن‌ها کار شده در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر در بالاترین رتبه‌ها نمایش داده شوند.

استفاده از بک لینک و تاثیر آن در سئو

لینک سازی و یا لینک بیلدینگ از دیگر فاکتورهای مهمی است که در بهینه سازی و ارتقای سئو سایت باید اجرا شود. هر چه شما بیشتر و اصولی‌تر روی وب سایت خود کار کنید میزان لینک‌ها و بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید بیشتر بوده و همین امر کمک می‌کند وب سایت شما رتبه بهتری را پیدا نماید. این امر در سایت‌های خارجی بیشتر انجام می‌شود اما در سایت‌های ایرانی متاسفانه این اتفاق کمتر پیش می‌آید زیرا کمتر پیش می‌آید صاحب سایتی موافق لینک دادن به سایت رقیب باشد. بنابراین متخصصان سئو از روش‌هایی استفاده می‌کنند که به سئو کلاه خاکستری معروف است. در این روش شما سایت‌های خیریه را انتخاب می‌کنید و در سایت خود مطلبی درباره آن‌ها قرار می‌دهید و به وبسایت آن خیریه لینک می‌کنید و آن‌ها نیز بک لینک داده و به این ترتیب شما لینک سازی می‌کنید و گوگل با بررسی لینک‌هایی که گرفته‌اید رتبه شما را بالا می‌برد.

در حال حاضر سایت‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها بک لینک بخرید و یا با پرداخت هزینه از آن‌ها بخواهید در سایتشان برای شما لینک سازی کنند. این موارد همان راه‌های میان بری است که به سئو کلاه خاکستری معروف است.

نقش رپرتاژ در سئو کلمات کلیدی

از دیگر کارهایی که می‌توان برای رسیدن به صدر نتایج گوگل انجام داد نوشتن رپرتاژ آگهی و یا سفارش دادن آن به سایت‌هایی است که در این امر تخصص دارند. رپرتاژها عموماً ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه هستند و و ضمن آن می‌توان حرفه، شغل و یا کالای خود را معرفی کرد. این نوع محتوا عموماً در سایت‌هایی درج می‌شوند که دارای مخاطبان زیادی هستند و با استفاده از این روش شما می‌توانید یکی از کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات خود را سئو کنید. پرسشی که اینجا به وجود می‌آید این است که رپرتاژ آگهی امری قانونی است پس چرا ما در مورد ارتباط آن با سئو کلاه خاکستری صحبت می‌کنیم؟

پاسخ این سوال مربوط به هزینه‌ای است که شما در این خصوص می‌کنید و گوگل مخالف آن است که بک لینک را با پرداخت هزینه دریافت کنید، بنابراین اگر چنین امری صورت گیرد گوگل این فعالیت را جزء سئو کلاه سیاه به شمار آورده و باعث پنالتی شدن سایت شما می‌شود. اما در سئو کلاه خاکستری یک راه میانبر وجود دارد چنانچه سایت‌ها و رسانه‌های پر مخاطبی را برای درج ریپورتاژ انتخاب کنید و لینک‌هایی که دریافت می‌کنید به صورت مخفیانه باشد گوگل آن را تشخیص نخواهد داد. ما در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم برای سئوی سایت خود از روش‌های قانونی که مورد توجه گوگل است استفاده کنید اما طبیعتاً این امور نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد و گاهی نیاز می‌شود برای رسیدن به مقصد از راه‌های میان‌بر استفاده شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5201878

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل سئو سایت تبلیغات کسب و کار گروه خودروسازی سایپا فولاد سنگ آهن رژیم غذایی مشهد برنج روانشناسی دامپزشکی ترجمه ویروس کرونا صنعت خودروسازی یوگا سیدجواد سلیمانی الگوریتم های گوگل الگوریتم ها لینک سازی سایت هایی سایت شما سایت خود لینک ها سایت ها بک لینک وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • داداش کلاه یادت نره 
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com