Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای، شرایط جدید بخشودگی جرایم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را اعلام کرد. این بخشنامه به شماره ۲۶۹۴/۲۰۰ و روز ۲۳ فروردین ماه امسال ابلاغ شده‌است.

به گزارش  اتاق بازرگانی تهران، بر اساس این بخشنامه، فعالان اقتصادی و بنگاه‌هایی که مانده بدهی مالیاتی خود، طبق برگ قطعی ابلاغ شده تا پایان خردادماه ۱۳۹۹، را تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ پرداخت کرده باشند، از ۷۲ درصد بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پرداخت مانده بدهی برگ قطعی در این تاریخ، تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال، ۷۰ درصد بخشودگی جرایم برای فعالان اقتصادی به همراه خواهد داشت.

از طرفی برای آن دسته از فعالان اقتصادی که مانده بدهی مالیاتی آنها طبق برگ قطعی ابلاغ شده از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ طی مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ این بخشنامه پرداخت شود، از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شوند. در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده پس از مهلت‌های تعیین شده فوق، به ازای هر ماه ۲ درصد از بخشودگی موضوع این بند کسر می‌شود.

 

ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بخشودگی جرایم مانده بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تیمور حسینی اظهار داشت: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرایم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

کد خبر 6092109

دیگر خبرها

  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا