Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر در مناطق قرمز و نارنجی استان فقط در فضای باز برگزار می‌شود، گفت: مراسم شب‌های قدر باید در مدت زمان حداکثر دو ساعت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با جمعیت کم برگزار شود و افراد شرکت کننده هم حتما باید ماسک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام انصاری راد افزود: در شهر‌های زرد ممنوعیتی برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در مکان‌های مسقف وجود ندارد.

او گفت: مردم برای شرکت در مراسم شب‌های قدر حتما لوازم شخصی از جمله مهر، سجاده، قرآن و کتاب دعا به همراه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: با هدف تسهیل در رفت و آمد مردم، محدودیت‌های تردد شبانه در شب‌های قدر برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید

بندرعباس، قشم و خمیر همچنان قرمز هستند/ وضعیت ۴ شهر نارنجی و ۶ شهر زرد است

مهران جلائی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت: مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، امشب ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه استانی به صورت زنده پخش می‌شود.

جلائی افزود: مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نیز از مسجد جامع بندرعباس و مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان هم از امامزاده سید مظفر (ع) به صورت زنده از شبکه استانی خلیج فارس پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شب های قدر مراسم مذهبی ماه رمضان مراسم شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور