Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:13:27 GMT

رشد ۳۲۰ هزار نفری بیمه شدگان اجباری البرز در سایه کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۳۱۵

رشد ۳۲۰ هزار نفری بیمه شدگان اجباری البرز در سایه کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز، ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران واقع در شهرستان فردیس که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت، با بیان اینکه کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت‌های صنعتی است، گفت: سربلندترین حوزه در ایام تحریم وکرونا حوزه صنعت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز بیان کرد: با توجه به وضعیت ویژه ای که در کشور به لحاظ تحریم‌ها و بیماری کرونا بوجود آمده، خدمات رسانی به جامعه دچار مشکلاتی شده است ولی در این برهه حساس صنعتگران ما هم تحریم و هم کرونا را به گونه ای مدیریت کردند که ما شاهد رشد فعالیت و نیروهای انسانی در واحدهای صنعتی بودیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بسیاری از صنوف و بخش خدمات در پی شیوع بیماری بیکار شدند و از بیمه بیکاری استفاده کردند، اظهار کرد: این روند تا ماه گذشته جبران شد و شاهد رشد ۳۲۰ هزار نفری بیمه شدگان اجباری در استان بوده ایم.

وی در ادامه به محیط فعالیت کارگران اشاره کرد و افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارگران و کارفرمایان رعایت نمی‌شد شاهد یک اپیدمی گسترده در میان کارگران می‌بودیم، از این رو نیز قدردان تلاش و رعایت این قشر زحمتکش و تأثیرگذار جامعه هستیم.

فلاح نژاد در بخش دیگری ضمن تقدیر از فعالیت‌های شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جهت نوآوری و ساخت نخستین روتور توربین بخار ۸۲.۵ مگاواتی در کشور با تلاش کارگران و مهندسین متخصص این شرکت، اظهار کرد: صنعت برق یکی از مهمترین زیر ساخت‌های توسعه هر منطقه و از صنایعی است که دارای پایه های اساسی و محکم در کشور است و نیروی انسانی بسیار خوب ومتخصصی در این حوزه مشغول به کار هستند.

وی افزود: از آن جایی که کارهای بزرگی در این صنعت برای گسترش خدمات رسانی در کشور باید انجام شود بحث جانشین پروری برای مدیریت این مجموعه‌های بزرگ از مهمترین اقداماتی است که متولیان این صنعت باید بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

بهره گیری بیشتر از شبکه برق در راه توسعه صنعت

مدیرکل تعاون،کار وفاه اجتماعی استان البرز نقش صنعت برق در توسعه اقتصادی و آبادانی کشور را مهم ارزیابی کرد و افزود : توسعه شبکه برق در بسیاری از مناطق صعب العبور باعث ایجاد مسیر و راه در این مناطق شده است در حالیکه پیش از این در آن مناطق راه برای عبور وجودنداشت که به مدد این صنعت رشد و توسعه در این مناطق ایجاد گردید که این موضوع نشان از اهمیت حوزه صنعت برق در آبادانی کشور و استان است.

وی در ادامه این بازدید از اعلام آمادگی این اداره کل برای رفع مشکلات در خصوص تسهیلات و موانع تولید دراین صنعت برای توسعه هر چه بیشتر فناوری های جدید این حوزه در استان خبر داد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی هفته کارگر صنعت موفق بیمه اجباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403" منصوب کرد.در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر حسین فرشیدی
معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت

با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذیربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی‌ بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار