Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:56:11 GMT

40 کپسول اکسیژن به بیمارستان های هرمزگان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۶۳۳

40 کپسول اکسیژن به بیمارستان های هرمزگان اهدا شد

مسوول پشتیبانی اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: در ادامه کمک های اتاق بازرگانی به ستاد پیشگیری از ویروس کرونا استان، امروز 40 کپسول اکسیژن اهدایی از سوی این اتاق روانه مراکز درمانی استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدعلی انصاری در این رابطه اظهار داشت: در وضعیت فعلی که بیمارستان های استان با کمبود کپسول اکسپژن مواجه هستند اتاق بازرگانی بندرعباس با تلاش بی وقفه توانست 40 کپسول به ارزش 600 میلیون ریال تهیه و در اختیار ستاد مرکزی پیشگیری از کرونا قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بیشتر از یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و در این مدت سختی های فراوانی به مردم کشور وارد شد و در این بین تلاش بخش خصوصی در کنار بخش های دیگر در بحث تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها ستودنی بود.

 

انصاری با بیان اینکه کمک های اتاق بازرگانی هرمزگان به ستاد مرکزی از پیشگیری کرونا در استان همچنان ادامه دارد، بیان داشت: اتاق با حمایت فعالان اقتصادی در این مدت اقلام مورد نیاز بیمارستان های استان را تامین کرده که گاها تهیه برخی از این اقلام بسیار سخت بوده که با رایزنی های ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در کمترین زمان ممکن تهیه و توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: کمک های اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای پیشتیبانی از مراکز درمانی استان همچنان ادامه دارد و امید است این بیماری در کشورمان کنترل و از بین برود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان اتاق بازرگانی کپسول اکسیژن اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار

به گزارش «تابناک»، سید حمید حسینی، دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در گفت وگو با مهر گفت: زمانی که شوک یا تنش سیاسی در کشور رخ می‌دهد مردم نه از روی نیاز بلکه به علت نگرانی از افزایش قیمت دلار در آینده اقدام به خرید ارز می‌کنند، درگیری‌های سیاسی ایران و منطقه خاورمیانه باعث افزایش موقتی نرخ دلار شد؛ البته این موضوع به ایران محدود نمی‌شود بلکه درگیری سیاسی در هر کشوری باعث ایجاد التهاب در بازارهای مالی آن کشور می‌شود.

وی افزود: رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی به عملکرد بانک مرکزی ارتباط چندانی ندارد؛ چون این بانک بیشتر بر رفع نیازهای قانونی از طریق مرکز مبادله ارز و طلای ایران تمرکز دارد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که افزایش نرخ دلار صرفاً سیاسی است و به عملکرد اقتصادی دولت و بانک مرکزی مرتبط نیست، اظهار داشت: از گذشته تاکنون بازارسازی و فضاسازی وجود داشته به طوری که عده‌ای با سواستفاده از شرایط ایجاد شده اقدام به نرخ سازی می‌کنند و با دامن زدن به التهابات منافع بسیاری به دست می‌آورند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که برای آینده دلار چه چشم‌اندازی را تصور می‌کنید، بیان کرد: در کنار مسائل سیاسی ایجاد شده، درآمدهای ارزی نیز نقش مهمی در کنترل نرخ ارز دارند؛ چون در سال گذشته نیز وضعیت درآمدهای ارزی دولت خوب بود؛ درواقع بازار ارز سال ۱۴۰۲ را نسبتاً با ثبات طی کرده و اگر دولت امسال نیز بتواند درآمدهای ارزی پایدار نسبتاً خوبی داشته باشد احتمال دارد نوسانات نرخ ارز به حداقل برسد.

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در پایان تاکید کرد: بانک مرکزی نیاز واردکنندگان را با نرخ نیما پاسخ می‌دهد؛ بنابراین به طور طبیعی نباید افزایش نرخ در بازار غیررسمی اثری بر قیمت‌ها داشته باشد و از بُعد دیگر دولت کالابرگ الکترونیک را راه اندازی کرده تا یارانه به مصرف کننده نهایی برسد و نوسانات نرخ دلار روی قیمت کالاهای اساسی اثری نگذارد.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه