Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:35:59 GMT

کارگر متخصص و متعهد عنصر مهم توسعه پایدار کشور است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۰۷۳

کارگر متخصص و متعهد عنصر مهم توسعه پایدار کشور است

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری استان قزوین اظهار داشت: امروز دنیا به این موضوع رسیده که توسعه بدون توجه به نیروی انسانی از جمله کارگران امکان پذیر نیست و تمامی دانشمندان علم توسعه به این مسائل اذعان دارند که بی توجهی به کرامت نیروی انسانی منجر به توسعه پایدار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروی انسانی کشور را به قله اوج می رساند و افتخارات بزرگی را رقم می زند و به همین دلیل توجه به نیروی انسانی یک توجه معرفتی و جدی است.
جمالی پور افزود: در کشور ایران هم این اعتقاد وجود دارد که شرکت و مواد اولیه ابزار هستند و عنصر اصلی در این زمینه نیروی انسانی است که این ابزار را تبدیل به احسن کرده و محصولات را تولید می کند.
این مسوول اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید با توجه به تمامی سختی ها، مشقت ها و وجود تحریم های ظالمانه با عنایت خداوند، همت مردم، هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش دست اندرکاران اقدامات خوبی برای جامعه به ویژه  جامعه کارگری انجام شده و امیدواریم این خدمات و اقدامات افزایش یابد.
وی اظهار داشت: در سایه همکاری، همراهی، صبر و تحمل توانسته ایم کشور را در مقابل این همه دسیسه حفظ کنیم و خوشبختانه این مهم به خوبی در کشور در حال انجام است.
جمالی پور گفت: در زمینه ارتقای حقوق بازنشستگان با توجه به سختی ها، دولت اقدامات خوبی انجام داده است، البته تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم ولی دولت نهایت تلاش خود را برای کارگران و بازنشگان انجام داده است.
این مسوول اضافه کرد: امروز کارگران در برخی از واحدهای صنعتی شرایط سختی را از لحاظ معیشتی سپری می کنند و این موضوع را به خوبی درک می کنیم و باید در این شرایط با اتحاد و همدلی سختی ها را پشت سرگذاشته و منجر به پیشرفت کشور شویم.
استاندار قزوین گفت: روزهای خوبی در انتظار کشور ایران و مردم است و امیدواریم با توجه به هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش مسوولان ، ۱۴۰۰ سال پایان مشقت ها و سختی ها باشد.

برچسب‌ها توسعه ایران توسعه اقتصادی استان قزوین استانداری قزوین نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران توسعه اقتصادی استان قزوین توسعه ایران توسعه اقتصادی استان قزوین استانداری قزوین نیروی انسانی اخبار کنکور نیروی انسانی سختی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است

حسین ایثارگر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از هنرستان طالقانی و شماری از دیگر مدارس شهر ششتمد، گفت: یکی از الزامات توسعه، مهارت آموزی است و توجه به این مقوله، زمینه رشد تولید و اشتغال پایدار را در جامعه فراهم کرده و از نگرانی های جامعه در مسیر ایجاد اشتغال برای نسل جوان می کاهد.

وی با بیان اینکه یکی از مسیرهای پیشرفت کشور توجه به مهارت است، اظهار کرد: لازم است در کنار توجه به مباحث علمی و تئوری، آموزش های مهارتی و نیازمحور نیز مورد توجه آموزش و پرورش و دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار ششتمد گفت: در کنار رشته های نظری، باید هدایت دانش آموزان به رشته های مهارتی و تولیدی نیز مورد توجه قرار گیرد تا بخشی از نیاز بازار کار به نیروی انسانی از این طریق تامین شود.

ایثارگر افزود: ایجاد برخی واحدهای صنعتی در حوزه فرآوری معدنی و صنایع دیگر در شهرستان ششتمد در دست انجام است که تربیت نیروی کار ماهر در این حوزه ها می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از تلاش های جامعه فرهنگی، افزود: معلمان با تربیت نسل آینده در مسیر آگاهی و روشنی بخشی جامعه و توسعه و بالندگی کشور ایفای نقش می کنند.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است