Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص اینکه فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی استقلال و الشرطه اعلام کرد وریا غفوری جام را بالای سر می برد، اظهار داشت: استقلال منطقی و با برنامه مقابل نماینده عراق بازی کرد. آبی‌پوشان در این جدال به دنبال برد و سه امتیاز مسابقه برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بودند که به آن رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خط دفاعی استقلال در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا بدون نقص بازی کرد. از اشتباهات گذشته مدافعان خبری نبود تا دروازه استقلال بسته بماند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه استقلال از گروه مرگ به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد، حکایت از قدرت این تیم دارد. با جرات می‌توانم بگویم گروهی که استقلال در آن قرار داشت سخت‌ترین گروه غرب آسیا بود و تیم‌ها اختلاف فنی اندکی با هم داشتند.

بیانی تصریح کرد: مجیدی در نشست خبری پس از بازی استقلال و الشرطه اعلام کرد وریا غفوری جام را بالای سر می برد و من نیز از صمیم قلب آرزو می‌کنم این اتفاق رخ دهد. سال‌ها پیش و در سال ۱۹۹۰ من جام آسیا را بالای سر بردم و حالا امیدوارم غفوری کاپیتان بعدی استقلال باشد که این اتفاق بزرگ را رقم می زند.

وی تاکید کرد: استقلال در مرحله حذفی با الهلال پیکار خواهد کرد، آنها با اتفاقات و فاکتور شانس جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کردند و شاگردان مجیدی توانایی غلبه بر نماینده عربستان را دارند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: از حالا استقلال تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ برتر و جام حذفی کند تا بتواند در این جام‌ها نیز مدعی اصلی قهرمانی باشد. استقلال فعلی حرف های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند پس از سال ها دل مردم را شاد کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال فوتبال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 بالای سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود