Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح و گرافیست جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت سابقه کاری مرتبط و مسلط به گرافیک دیجیتال آشنا به طراحی و کپشن نویسی در فضای سوشال مدیا آشنا با مفاهیم بازاریابی محتوا توانایی تحقیق و جستجو در وب مسلط به طراحی کارتن مسلط به آفیس و کار دفتری ترجیحا ساکن: ماهدشت، مسکن مهر ماهدشت، محمد شهر، مشکین دشت ساعت کاری: 8 الی 5 مسلط به نرم افزارهای گرافیکی: Adobe Photoshop Adobe illustrator Corel DRAW حقوق ثابت توافقی بیمه بیمه تکمیلی ایاب ذهاب صبحانه و ناهار سرویس ایاب ذهاب مصاحبه بر عهده شرکت میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسابدار جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به اکسل مسلط به سپیدار سابقه کاری بالای 2 سال روزهای کارکرد شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 5، پنجشنبه ها 8 الی 2 حقوق توافقی بیمه تامین اجتماعی صبحانه و ناهار سرویس رفت و برگشت در محدوده از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02637360060 تلفن 02637360061 موبایل 09370000137 تلگرام 09370000137 واتساپ 09370000137 ایمیل yekta.afrooz@yahoo.com آدرس: استان البرز، 3 کیلومتر بعد از پلیس راه ماهدشت به سمت اشتهارد جاده اختصاصی شرکت یکتا افروز پربیننده ترین استخدام مهندس مکانیک با حقوق ثابت و بیمه در تهران استخدام کارشناس تضمین کیفیت و کارشناس کنترل کیفیت در تهران استخدام گرافیست، حسابدار، منشی مدیر عامل و تکنسین کامپیوتر در غرب تهران استخدام مهندس برق و مکانیک جهت یک شرکت پیمانکاری در تهران استخدام حسابدار جهت یک شرکت تولید محصولات پلی اتیلن در شهرک صنعتی اشتهارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران