Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@00:18:22 GMT

رونمایی از کاندیدای جدید اصلاح طلبان در انتخابات 1400

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۴۵۱

رونمایی از کاندیدای جدید اصلاح طلبان در انتخابات 1400

علی محمد نمازی  درباره برخی خبرها در مورد معرفی محمد شریعتمداری وزیر تعاون به عنوان گزینه حزب کارگزاران سازندگی ایران برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از این موضوع بی‌خبرم و تاکنون حزب روی معرفی محسن هاشمی و محمدجواد ظریف اجماع داشته است و حتی اگر اسحاق جهانگیری بخواهد به این جمع اضافه شود، این موضوع را حزب بررسی می‌کند و جوانب را می‌سنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: اصلاح‌طلبان مشکلی برای اجماع بر روی نامزد مورد نظر خود ندارند و همه نسبت به سازوکار نهاد اجماع ساز (جبهه اصلاحات ایران) وفادار هستند. باید داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ابتدا ثبت‌نام کنند و زمانی که اسامی اعلام شد، می‌توانیم روی نامزد مورد نظر جماع کنیم.  

27219

کد خبر 1510408

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب کارگزاران محمدجواد ظریف محسن هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا به هتاکی بی‌شرمانه محمدرضا شهبازی، مجری صداوسیما که در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛ «اصلاح‌طلبی نطفه‌اش حرام است! اصولگرایی لقمه‌اش حرام است!» واکنش نشان داد.

آشنا نوشت؛ اسکل نباشید؛ چه برای نظام و چه برای غیرنظام.

حرام لقمه نباشید؛ چه برای اصول و چه برای اصلاح.

بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901975

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!