Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:44:55 GMT

فرماندار: روند شیوع کرونا در دلفان نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۵۰۶

فرماندار: روند شیوع کرونا در دلفان نگران کننده است

به گزارش ایرنا "نورالدین درمنان" روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان افزود: روند افزایش مبتلایان در این شهرستان بسیار نگران کننده است لذا از همه مردم، اصناف و اقشار مختلف درخواست و انتظار داریم توصیه‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

وی ادامه داد :  تنها راه کوتاه مدت جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا قبل از واکسینه شدن تمام مردم ، استفاده از ماسک ، عدم تجمع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است که باید در اولویت شهروندان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  اقلام محافظتی برای کادر بهداشت و درمان و دستگاه های سی تی اسکن و ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) از مهمترین نیازهای دلفان است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی لرستان بصورت ویژه نسبت به تخصیص این تجهیزات و اعتبارات لازم به شهرستان اقدام نماید.

درمنان اظهار داشت: با وجود هشدارهای ستاد مقابله با کرونا، برخی افراد همچنان خطر این ویروس را جدی نگرفته اند و در مراسم عزاداری، عروسی و سایر تجمعات بدون رعایت دستور العمل‌های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی شرکت می کنند.

 فرماندار دلفان بر تشدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: با هماهنگی اصناف، اداره صمت و نیروی انتظامی با متخلفان برخورد جدی  و بدون اغماض می شود .

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان نیز افزود: موارد ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان نگران کننده و مراجعه بیماران مبتلا به مراکز درمانی افزایش پیدا کرده است.

دکتر یوسف جهانی گفت: شرایط شیوع کرونا در دلفان قرمز و با پرشدن ۶۴  تخت بیمارستان ابن سینای نورآباد ( مرکز دلفان)، ظرفیت این مرکز تکمیل شده است و چنانچه مردم هشدارها را جدی نگیرند وضعیت بدتر خواهد شد.

وی اظهار داشت: این وضعیت با توجه به کمبود نیروی انسانی، کارایی کادر درمانی را برای ارائه خدمات به بیماران کم می ‌کند.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است و هم اکنون در شرایط قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دلفان لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دلفان لرستان ویروس کرونا دلفان لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

کد خبر 6094167

دیگر خبرها

  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست