Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا پایان دوران خدمت دولت تدبیر و امید قرار است چندین پروژه را در حوزه راه‌های روستایی، رفع نقاط حادثه خیز و همچنین پایانه‌های مرزی افتتاح و به بهره برداری برساند.

از جمله اقدامات سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای کشور در حوزه افتتاح پایانه های مرزی تا پایان دولت تدبیر وامید می توان به ۲ طرح  اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این طرح ها پایانه مرزی رازی – خوی در آذربایجان غربی است که یکی از بزرگترین پایانه‌های مرزی و یکی از سه مرز رسمی ایران با ترکیه و تنها مرز ریلی ایران با این کشور است. 

  افتتاح پایانه مرزی پیشین - مند که سومین گذرگاه رسمی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان به حساب می آید پیش تر انجام شده است.

مرز پیشین به علت قدمت و نزدیکی آن به آبادی ها و شهرهای پاکستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این گذرگاه در هفته اول اردیبهشت ١۴٠٠ با حضور وزیران دو کشور افتتاح شد.

هم چنین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قرار است تا پایان دولت تدبیر وامید  ۴٠ پروژه در حوزه رفع نقاط حادثه خیز افتتاح و به بهره برداری برساند.

اکثر این پروژه ها اکنون پیشرفت فیزیکی بالای ٨۵ درصد داشته که قرار است در استان های خراسان جنوبی،خراسان شمالی، همدان، سمنان، تهران، هرمزگان، کردستان، کرمان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خوزستان، گلستان، لارستان و مازندران با اقداماتی همچون انجام عملیات  ایمن سازی نقاط پرتصادف، تکمیل عملیات ساماندهی پلیس راه، احداث دیوارحائل، احداث تقاطع غیر همسطح،اصلاح پیچ ها، احداث زیرگذرو پل، اصلاح رانش وخاکریزی، ایمن سازی دیواره تونل ها به بهربرداری می رسد.

این سازمان در حوزه افتتاح راه های روستایی تا پایان دولت تدبیر و امید قرار است با انجام پروژه هایی همچون احداث محور، آسفالت، بهسازی و تکمیل راه روستایی در ۸۰ پروژه این طرح ها را افتتاح و به بهره برداری برساند.

این تعداد پروژه در حوزه راه های روستایی در استان هایی همچون هرمزگان، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، ایلام، اصفهان، اردبیل،خراسان شمالی ،لرستان ،مازندران ،سمنان، مرکزی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و ایرانشهر خواهد بود که تا تیر ماه سال ١۴٠٠ به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح دولت تدبیر و امید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح دولت تدبیر و امید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح طرح دولت تدبیر و امید کرمانشاه اخبار کنکور سازمان راهداری بهره برداری دولت تدبیر پایان دولت جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز