Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:44:56 GMT

ماه رمضان در NBA/ ستاره پورتلند از روزه داری می‌گوید+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۷۸۴۹

ماه رمضان در NBA/ ستاره پورتلند از روزه داری می‌گوید+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان مسلمان حاضر در لیگ بسکتبال NBA اعتقاد خاصی به روزه داری دارند و با وجود روزه بودن در مسابقات و تمرینات هم شرکت می‌کنند. چند روز قبل بود که کایری اروینگ ستاره تیم بروکلین از اعتقادات خود به روزه داری صحبت کرد و گفت که روزه گرفتن تنها وظیفه‌اش است که انجام می‌دهد.

در این بین اِنس کانتر بازیکن ترکیه‌ای تیم پورتلند بلیزرز نیز شرایطی مانند کایری اروینگ دارد و با آغاز ماه مبارک رمضان، روزه داری را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت nbcsport  در گزارشی به وضعیت این بازیکن در ماه رمضان پرداخته است. در این گزارش آمده است: بازیکن سنتر تیم پورتلند تریل بلیزر یک مسلمان معتقد است که در این ماه مقدس شرکت می‌کند و بدون اینکه آب و غذا بنوشد، در تمرین و مسابقات شرکت می‌کند.

کانتر می‌گوید: «وقتی ماه رمضان می‌رسد آنقدر به من قدرت روحی می‌دهد که فکر می‌کنم قدرت‌های ماورایی در من ظهور می‌کنند.»

یک روز معمول در ماه رمضان برای کانتر به این شکل است که ساعت 4 بامداد بیدار می‌شود و سحری می‌خورد و بعد از آن تقریبا 16 ساعت چیزی نمی‌خورد. نظم باور نکردنی برای اینکه بازیکن حرفه‌ای NBA باشید و روزه هم بگیرید لازم است. تمام کالری‌های سوخته در طول روز را با پا گذاشتن به زمین بسکتبال تصور کنید.

این بازیکن به حس فوق العاده ای که در ماه رمضان دارد، اشاره می‌کند و می‌گوید: «من کاری که می‌دانم را انجام می‌دهم و در کنار آن بسکتبال هم بازی می‌کنم.»

البته او در طول سال نیز روزه می‌گیرد تا خودش را برای رمضان آماده کند.

نورمن پاول، هم تیمی کانتر در پورتلند در مورد او می‌گوید: من پیش از این با بازیکنی که در ماه رمضان روزه بگیرد، هم بازی نبوده‌ام، اما او شگفت انگیز است.می‌دانم که او به خاطر باورهای دینی‌ و مذهبی اش چه کارهایی را انجام می‌دهد. من کلاه خود را به احترام وی از سر بر می‌دارم.

در ادامه این گزارش آمده است: البته کانتر در ماه رمضان تنها بازیکنی نیست که روزه می‌گیرد، بلکه پورتلند دو بازیکن مسلمان دیگر به نام یوسف ورکیچ و روندا هولیس هم در ترکیب خود دارد. ورکیچ تاکید کرده که او هم در ماه رمضان روزه می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان روزه داری روزه بسکتبال ماه رمضان در NBA بازیکن مسلمان NBA پورتلند ماه رمضان روزه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901292

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!