Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب اتحاد ملت از نامزدهای اجماعی مورد حمایت خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری رونمایی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با نزدیک شدن به موعد ثبت نام نامزدهای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور قرار است در فاصله روزهای 21 تا 25 اردیبهشت ماه باشد، احزاب و گروه های سیاسی نیز با ورود به بحث مصادیق، کاندیداهای مدنظر خود را به مرور اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اردوگاه اصلاح طلبان با توجه به اینکه نهاد اجماع ساز این جریان مکانیسمی 4 مرحله ای را برای تعیین نامزدهای نهایی مشخص کرده است، احزاب اصلاح طلب یک به یک از کاندیداهای مورد حمایت خود رونمایی می کنند. در همین راستا شهاب طباطبایی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در مصاحبه ای اعلام کرد که صادق خرازی دبیرکل حزب و محمدجواد ظریف به عنوان کاندیداهای مورد حمایت حزب ندا از سوی اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شده اند. 

همچنین علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز در گفت وگویی از اجماع حزب متبوعش بر روی کاندیداتوری محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران و محمدجواد ظریف خبر داد. البته نمازی این را هم گفته است که در صورت ابراز تمایل اسحاق جهانگیری برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، جوانب مختلف این مسئله در حزب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کرباسچی: اولویت اول حزب کارگزاران گزینه اصلاح‌طلب است/ اگر نباشد از دیگری حمایت می‌کنیمواکنش جواد امام به مواضع کارگزارانی‌ها درباره تاجزاده: حرف بی ربط می‌زنند

مضاف بر این شنیده های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که حزب اتحاد ملت نیز گزینه های مورد حمایت خود برای انتخابات ریاست جمهوری را نهایی کرده و اسامی مصطفی تاجزاده، اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، محمد صدر و شهیندخت ملاوردی را به عنوان گزینه های اجماعی حزب به نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان معرفی کرده و چهره هایی چون مسعود پزشکیان و محمدرضا عارف جایگاهی در میان گزینه های اجماعی اتحاد ملت ندارند. 

البته شنیده های خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که احتمال اجماع نهایی حزب اتحاد ملت بر روی مصطفی تاجزاده و شهیندخت ملاوردی از دیگر چهره های نامبرده بیشتر است. 

به گزارش تسنیم، بر اساس مکانیسم 4 مرحله نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان،  مقرر شده است که هر یک از 31 حزب عضو این نهاد، نهایتا تا پایان امروز اسامی نامزدهای مورد حمایت خود را به  دبیرخانه جبهه اصلاحات ایران ارائه کنند تا در  جلسه فردای این جبهه،  از میان کاندیدایی که نامشان به دبیرخانه ارسال شده،‌ افرادی که از سوی حداقل 10 نفر از اعضای جبهه اصلاحات پیشنهاد شدند، مورد رای گیری قرار گیرند و کسانی که حائز یک سوم ‌‌آرا  باشند در جلسات بعدی  مجمع ملی جبهه اصلاحات که در فاصله روزهای دوشنبه 13 اردیبهشت تا 18 اردیبهشت برگزار می‌شود مورد بررسی و گزینش قرار گیرند.

به گفته آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران قرار است کاندیداهای نهایی اصلاح طلبان پس از برگزاری انتخابات درون جبهه ای مشخص و در تاریخ 20 اردیبهشت اعلام شود. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب انتخابات 1400 احزاب اصلاح طلب انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری مورد حمایت مورد حمایت خود حزب اتحاد ملت جبهه اصلاحات اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد

 کایل واکر پس از رسوایی اخیرش به فکر خروج از انگلیس و مهاجرت به عربستان سعودی است‌.

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور به فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد