Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدمصطفی موسوی نائب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: حمل و نقل هوایی سهم زیادی در فعالیت تجاری کشورها دارد، به شکلی که اکثر افراد، آن را به عنوان یکی از شاخص‌های رشد اقتصادی در نظر می‌گیرند.

او توسعه حمل و نقل هوایی را سبب گسترش فعالیت‌های اقتصادی و افزایش سطح اشتغال در جامعه و نیز توسعه گردشگری عنوان کرد و افزود: حمل و نقل بار به روش کارگو که غالبا برای بازرگانان و محوله‌های تجاری کاربرد دارد، مزایای فراوانی را در دل خویش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر سرعت چندبرابری حمل بار، امنیت کالا و آسانی حمل و نقل نسبت به روش‌های زمینی و دریایی را از مزایای ترانزیت کالا به روش کارگو قلمداد کرد و گفت: در دنیا تاکید می‌شود که کالاهای باارزش و قیمتی، محموله‌های فوری و ضروری و کالاهایی آسیب پذیر در ترانزیت به روش حمل و نقل هوایی جا به جا شود.

موسوی توضیح داد: از پارسال موضوع راه‌اندازی خطوط هوایی کارگو در فرودگاه بین‌المللی آبادان در دستور کار اتاق خرمشهر قرار گرفته بود که امسال با همکاری شرکت ماینا موفق شدیم اولین محموله تجاری به این روش را وارد منطقه آزاد اروند کنیم.

او با تاکید بر بهره بردن از لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات در توسعه تجاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند، عنوان کرد: امیدواریم بازرگانان و فعالان اقتصادی با بهره بردن از روش‌های نوین تجاری و حمل و نقل در منطقه چون بابری کارگو، رشد روز افزونی در شاخص‌های اقتصادی منطقه را ایجاد کنند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به متولیان انجام اولین کارگو فرودگاه بین‌المللی آبادان بیان کرد: کارگو با تلاش مدیریت فرودگاه بین‌المللی آبادان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، گمرک آبادان و شرکت گردشگری ماینا انجام شد.

کارگو در اصطلاح ارسال بار تجاری از طریق راه های هوایی است، به عبارت دیگر باری که اغلب، تجار آن را با هواپیما حمل می‌کنند کارگو نامیده می‌شود

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالیت اقتصادی ترانزیت کالا اتاق بازرگانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • موعود شمخانی کیست؟
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد