Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:34:26 GMT

سفیر یمن در سوریه: در آستانه پیروزی در مأرب قرار داریم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۰۷۰

سفیر یمن در سوریه: در آستانه پیروزی در مأرب قرار داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله علی صبری» سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه در گفت‌وگویی تفصیلی با رادیو «القدس» درباره جدیدترین وضعیت نبرد مأرب و دیدگاه مردم یمن در قبال قضیه فلسطین و محور مقاومت توضیح داد.

وی بر اهمیت نبرد مأرب تاکید کرد و گفت که این اهمیت به دو دلیل است. نخست این‌که مأرب آخرین سنگر از سنگرهای مزدوران در شمال یمن است و دوم به دلیل اهمیت اقتصادی آن است که از مهم‌ترین سرشاخه‌های اقتصاد یمن است امری که نیروهای دشمن و مزدورانش را برای تصاحب آن به جان هم انداخته و آنها برای غارت ثروت‌های آن به صورت بی‌سابقه‌ای دست به دزدی می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری توضیح داد که نبرد مأرب تا آزادسازی آن و آزادی وجب به وجب اراضی یمن ادامه دارد.

سفیر دولت نجات ملی در سوریه تصریح کرد: « یمن بخشی لاینفک از محور مقاومت است و بر آن تاثیر می‌گذارد و از آن تاثیر می‌گیرد. پایداری ملت یمن مقابل دشمن سعودی، در امتداد ایستادگی در قبال طرح صهیو - آمریکایی در منطقه است.»

به نوشته پایگاه خبری «۲۶ سپتامبر»، وی در ادامه گفت که پیروزی یمن پیروزی همه پایتخت‌های کشورهای محور مقاومت از صنعاء گرفته تا تهران، دمشق، بیروت و حتی قدس، بغداد و منامه است. پیروزی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که در آستانه تحقق است، موجب انسجام کلیه فرزندان امت‌های عربی و اسلامی و در نتیجه محور مقاومت می‌شود.

صبری در ادامه گفت که واقعیت است که ملت یمن از بارزترین ملت‌های عربی هستند که با مسأله فلسطین از سال ۱۹۴۸ تاکنون اعلام همبستگی کرده و به فضل مسیر قرآنی آنها، این همبستگی بسیار متمایز و ویژه است.

سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه درباره روز جهانی قدس گفت: این روز یک مناسبت سیاسی و ملی است که یمن در مقایسه با سایر کشورهای منطقه به ویژه در طول پنج سال گذشته، برای حضور در آن متمایز بوده است و هر سال میزان حضور یمنی‌ها از سال گذشته بیشتر بوده است.

احیای این روز در یمن در سال جاری نیز بر دوش صنعاء، صعده، الحدیده و سایر استانهای مقاومت یمن است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر دولت نجات ملی یمن نبرد آزادسازی مأرب فلسطین محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد

علی اکبر صالحی، رییس پیشین سازمان انرژی اتمی با عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران در حاشیه اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای دیدار کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پیامدهای میان مدت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم