Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس با تبریک یازدهم اردیبهشت روز کارگر بر ضرورت به روز رسانی قوانین برای رشد و ارتقای معیشت کارگران تاکید کرد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در این دوره از مجلس به طور جدی بنا داریم در قالب فراکسیون کارآفرینان مجلس تلاش کنیم تا با ایجاد زیرساختها، بهبود و به روز رسانی قوانین و توسعه همه جانبه عناصری که سبب توسعه حمایتهای همه جانبه و رشد اقتصادی و زندگی جامعه خدوم کارگران می شود بتوانیم شاهد رشد و ارتقای معیشت این قشر دلسوز که محور تولید ملی و جهاد خودکفایی کشور در عرصه های مختلف هستند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ایران اسلامی برای رشد و پیشرفتهای همه جانبه و تحقق برنامه جهش تولید بیش از پیش نیاز به همت والا و راهبردی برای توسعه و حمایت از جامعه کارگری دارد.

موسوی لارگانی ادامه داد: با رفع موانع کارآفرینی و جهش تولید می توانیم با بهره از یک عزم ملی و همه جانبه در کشور در شرایطی که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم و از یک سو کارآفرینان، صنعتگران و تولید کنندگان با فشارهای ظالمانه تحریم های آمریکا و هم پیمانان مواجه هستند؛ با تصویب قوانین به روز رسانی شده کارگری، اجرای چابک و جهادگرانه برنامه های حمایتی تولید ملی، حذف قوانین زائد و مانع تولید، به زودی شاهد شکوفایی و توسعه فراگیر و مقتدرانه جهش تولید و رشد کارآفرینی و به تبع آن بهبود کیفیت زندگی و رضایتمندی بیشتر جامعه کارگران در کشور باشیم و بی تردید مجلس شورای اسلامی و همکاران محترم در حمایت از قشر جهادگر کارگران که بازوان ستبر صنعت ملی هستند پیشگام هستند.

رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس در پایان اضافه کرد: فراکسیون کارآفرینان مجلس از همه اندیشمندان، متخصصان، نمایندگان جامعه کارگری، سندیکاها و انجمن های تخصصی کارگری و صاحبان تجربه به عنوان دلسوزان کشور درخواست می‌کند تا با ارائه دانش، پیشنهادات و نظرات ارزشمند خود؛ به هیات رئیسه و اعضای این فراکسیون مشورت دهند تا با بهره از موثرترین روشها که به ارتقا معیشت، رفع دغدغه ها، کاهش نگرانی‌ها و رفاه پایدار آنها منجر می‌شود سبب شوند اقدامات اصلاحی و حمایتی قوانین با شتاب بیشتری در جهت کمک به جامعه خدوم کارگران انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراکسیون کارآفرینان موسوی لارگانی فراکسیون کارآفرینان مجلس همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز کار و کارگر اظهار کرد: نقش کارگران در تولید بی بدیل است و این نقش تمامی شقوق جامعه کارگری را در برمی گیرد و قابل تقدیر است.

وی افزود: در فضای فعلی کشور و در زنجیره حلقه‌های موجود در جامعه، بنا به دلایل متعدد ضعیف‌ترین حلقه، زنجیره اقتصاد است و باید بر روی آن تمرکز کرد، موضوعی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد و ایشان چندین سال است که راهبرد کشور را موضوعات اقتصادی نامگذاری می‌کنند.

اعلایی گفت: بزرگترین مشکل اقتصاد تورم است و بیش از ۵ دهه است که کشور به صورت ملموس و ناملموس از این حوزه آسیب دیده است و بسیاری از ناهنجاری‌های موجود فرهنگی و اجتماعی هم نشأت گرفته از همین موضوع است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تورم باعث پیش بینی ناپذیری اقتصاد، بهم خوردن طبقات اجتماعی و از بین رفتن انگیزه کاری و ایجاد اختلال در بسیاری از حوزه‌های دیگر می‌شود، اضافه کرد: تمامی کارشناسان و صاحب نظران در حوزه اقتصاد منطقی‌ترین، معقول ترین و مداوم ترین راه مقابله با تورم را تولید می‌دانند و حتی هر کسی با دانش معمولی خود هم تحلیل کند به این نتیجه می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، تنها راه خارج کردن تورم از بن بست، افزایش تولید است و به همین دلیل باید در کانون توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقش کارگران و نیروی انسانی در تولید بر کسی پوشیده نیست، ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه کارگری گفت: یکی از سخت‌ترین کارها مدیریت منابع انسانی در شرکت هاست و بنگاه‌های اقتصادی در این زمینه باید تلاش زیادی کنند تا شاهد بهره وری و افزایش تولید باشیم.

اعلایی اضافه کرد: استان در تولید حرف برای گفتن آورد ولی در حوزه بهره وری نیاز به تلاش و همت بیشتر دارد و اعتقاد داریم با امکانات موجود می‌توان تولید بیشتری را رقم زد.

کد خبر 6091206

دیگر خبرها

  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند