Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول قرارگاه جهادی شهید "محسن جعفری" با اشاره به تاسیس این قرارگاه پس از شهادت این سرباز گمنام امام زمان (عج) گفت: با همکاری این گروه جهادی، ۶۰۰ بسته معیشتی غذایی طی چند روز آینده به نیازمندان منطقه شرق شیراز توزیع خواهد شد.

عبدالرضا شتابی شنبه ۱۱ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در لبیک به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه  کمک همدلانه و خدمت به نیازمندان، قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم با محوریت مسجد ابوالفضل(ع) واقع در بلوار نصر شیراز تهیه و در اختیار نیازمندان تحت پوشش و همچنین کارتن خواب‌ها و بچه های کار قرار گرفته است.

عضو هیئت امنای قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری با اشاره به دیگر فعالیت های این گروه جهادی بیان کرد: پیش از این و از آغاز سال جاری تاکنون، ۴۷۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، سویا، ماکارونی و چای در اختیار نیازمندان قرارگرفت.

وی همچنین افزود: تعمیر دوباب منزل مسکونی با هزینه ۱۳۰میلیون ریال، تهیه جهزیه سه زوج جوان شامل فرش ۱۲متری، یخچال، لباسشویی، بخاری، جاروبرقی، ظروف کامل آشپزخانه و اجاق گاز به ارزش مجموع هر یک مبلغ ۲۰۰میلیون ریال و همچنین تهیه ۳۰۰ دست البسه مختلف از دیگر فعالیت های خیرخواهانه و نوعدوستی این قرارگاه در مدت زمان اندک سپری شده از شکل‌گیری آن بوده است.

شتابی با بیان اینکه هزینه تهیه بسته های معیشتی، رفاهی و غذایی را خیرین و آحاد مردم شیراز تامین کرده‌اند، گفت: اقشار مختلف مردم که با هدف خیرخواهانه قصد کمک به نیازمندان را دارند، می‌توانند کمک های نقدی را در اختیار هیات فرهنگی مذهبی مکتب الشهدا قرار دهند.

به گزارش ایسنا، شهید محسن جعفری، سرباز گمنام امام زمان(عج)، حین انجام اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته در سیستان و بلوچستان، همراه با ۲ همرزمش، به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش، ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۹، پس از تشییع در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، در گلزار شهداری شیراز آرام گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک مؤمنانه بسته معیشتی سربازان گمنام امام زمان عج قرارگاه جهادی شهید محسن جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کیایی با انتشار یک عکس در اینستاگرام تولد بهرام رادان را تبریک گفت.

کیایی نوشت: بهرام جون٬ برادر٬ رفیق تولدت مبارکمون!

محسن کیایی (زاده ۶ شهریور ۱۳۶۰ - تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کار‌های او می‌توان به دینامیت، لونه زنبور، بی گناه، مطرب، هتل و هم گناه اشاره کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل