Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:38:13 GMT

«جشن رمضان» جامه عزا می‌پوشد/ تدارک برای شب‌های احیا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۳۷۴

«جشن رمضان» جامه عزا می‌پوشد/ تدارک برای شب‌های احیا

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «جشن رمضان» قدیمی‌ترین ویژه برنامه رمضانی شبکه پنج سیماست که تهیه‌کنندگی سری جدید این برنامه در سال ۱۴۰۰ را کاوه امیری تهیه کننده برنامه «نوروزترین نوروز» برعهده دارد.

اکرام ایتام و محسنین، امیدبخشی و شادی آفرینی در جامعه موضوع و محور جشن رمضان ۱۴۰۰ است که در شب‌های ماه مبارک ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه امیری تهیه‌کننده «جشن رمضان» درباره تغییرات آیتم‌های این برنامه در شب‌های قدر گفت: اساس برنامه ما مبتنی بر قصه‌هاست. قصه افرادی که با یک اتفاق خاص در زندگی متحول شدند یا متاثر از کمک‌های خیرین در مسیر پیشرفت قرار گرفتند.

وی افزود: این قصه‌ها در شب‌های احیا هم پابرجا هستند و حتی جان بیشتری می‌گیرند. همچنین از سخنرانان و کارشناسان مذهبی جهت تبیین و شرح جایگاه شب‌های قدر بهره خواهیم برد. بخشی از برنامه هم به مدح و عزاداری اختصاص خواهد داشت.

امیری در پاسخ به اینکه استقبال مردم تاکنون از «جشن رمضان» چطور بوده است گفت: ما چند فاکتور برای بررسی بازخوردهای مخاطبان داریم، یکی از آنها پیامک، دیگری کامنت های فضای مجازی و پل ارتباطی سوم هم بازتاب برنامه در صفحات مجازی مهمانان است. شب‌های گذشته، خوانندگانی داشتیم که پس از حضورشان تا ۴۵۰۰ نفر هم به دنبال کننده‌های آنان اضافه شد. این نشان می‌دهد که مردم در جشن رمضان با این هنرمندان آشنا شده و سپس صفحات آنها را دنبال کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه «جشن رمضان» میان دو سریال پخش می‌شود و در ۱۰ شب اخیر پخش فوتبال هم روی تعداد بیننده‌های آن تاثیر می‌گذارد، ارزیابی لحظه‌ای بنده در حد استاندارد بوده اما ارزیابی نهایی توسط مرکز افکارسنجی سازمان صدا و سیما و بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

«جشن رمضان» ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که شب‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

کد خبر 5201944 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: کاوه امیری شبکه پنج سیما جشن رمضان برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه جام جم حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی اسکار شبکه پنج سیما تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سریال ایرانی شبکه سه سیما کارگردان سینما جشن رمضان شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»