Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:45:04 GMT

فرصت طلایی برای تولیدکنندگان و بازرگانان در گوگل

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۳۸۶

فرصت طلایی برای تولیدکنندگان و بازرگانان در گوگل

یکی از مناسب‌ترین راه‌هایی که مشتریان برای یافتن تولیدکنندگان و بازرگانان یا تهیه یک محصول استفاده می‌کنند جستجو در اینترنت است. آمارها نشان می‌دهند بیش از ۹۳درصد خریدهای اینترنتی از طریق ورودی گوگل صورت می‌گیرد. بنابراین اگر بتوانید رتبه‌های اول گوگل را برای خود داشته باشید، تعداد زیادی مشتری به سراغتان خواهد آمد و فروشتان دگرگون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر می‌خواهیم شما را با یک فرصت طلایی آشنا کنیم که به کمک آن می‌توانید از طریق گوگل به مشتریان زیادی دست یابید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت ارانیکو، حالا که می‌دانیم در زمینه کاری خود رتبه یک گوگل بودن چقدر ارزشمند است باید بررسی کنیم که مشتریان بالقوه ما چه عبارت‌های مرتبطی را گوگل می‌کنند. وقتی این جستجوها را انجام دهید احتمالا با نتایج جالبی روبرو خواهید شد و سایت ارانیکو را خواهید دید که اکثر کلمات کلیدی جزء گزینه‌های اول گوگل است.

ارانیکو چطور از طریق گوگل به کسب و کارها کمک می‌کند؟

سایت ارانیکو یک سایت مرجع برای ثبت آگهی های خرید و فروش مواد اولیه است. در حال حاضر بیش از ۵۵۰۰ شرکت در ارانیکو فعالیت دارند و محصولات خودشان در آن آگهی می‌کنند. تیم ارانیکو توانسته با توجه به نیاز مشتریانش در هزاران کلمه کلیدی مرتبط رتبه اول گوگل را بدست آورد. اما ارانیکو چطور می‌تواند به بازرگانان کمک کند؟

این فرصت طلایی برای شما نیز فراهم است تا به راحتی و به صورت رایگان در سایت ارانیکو ثبت نام کنید و محصولات خودتان را در  بخش آگهی‌ های فروش ارانیکو ثبت کنید. آگهی‌های شما در میان تامین کنندگان و بازرگانان آن محصول قرار می‌گیرد.  هر مشتری که از طریق گوگل وارد ارانیکو می‌شود یا بصورت مستقیم وارد صفحه محصول می‌شود، آگهی شما را خواهد دید و از طریق اطلاعات ارتباطی با شما تماس خواهد گرفت. از آنجا که سایت ارانیکو توانسته طی سال‌های فعالیت خود جایگاه‌های برتر را در گوگل کسب کند بنابراین ترافیک هدفمند به سمت آگهی شما هدایت خواهد شد. بناربراین این فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به ثبت نام در سایت ارانیکو کنید.

رتبه اول گوگل در بیش از ۱۰۰۰ کلیدواژه مرتبط

ارانیکو در حوزه‌های مختلف مواد اولیه از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، شیمیایی و حلال ها، پلیمر و پلاستیک، غذایی و کشاورزی، لاستیک، فلزات و معادن، راه و ساختمان و ... فعالیت دارد. در ادامه نمونه‌هایی از عبارت‌هایی که مشتریان برای یافتن یک محصول در گوگل جستجو می‌کنند را آورده‌ایم. ارانیکو در اکثر این موارد رتبه اول گوگل است. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا خودتان هر کدام از کلمات را در گوگل جستجو کنید و نتیجه را ببینید:

خرید گازوئیل، خرید قیر، خرید اتانول، قیمت روغن پایه، قیمت برش سنگین، خرید مازوت، خرید رافینت، قیمت نفتا، قیمت مازوت، قیمت اسید فسفریک، فروش متانول، خرید هیدروکربن سنگین

خرید نفت سفید، قیمت گاز مایع صنعتی، فروش حلال ۴۰۲، خرید استیک اسید، خرید بوتانول، خرید ایزوپروپیل الکل، خرید استایرن، قیمت گلیسیرین، خرید هیدروکربن سبک، فروش منو اتانول آمین، قیمت کلینکر، فروش الیاف ویسکوز، قیمت کوکونات فتی اسید، خرید دی اتانول آمین، فروش کربن فعال، قیمت تیلوز، خرید بوتیل گلیکول، فروش اسید فرمیک، قیمت آب اکسیژنه، خرید اسید اولئیک، قیمت حلال ۴۱۰، خرید بنتونیت، قیمت کربومر، فروش هیپو کلریت کلسیم، خرید برنج ۱۱۲۱، قیمت کنجد سفید، خرید تیتانیوم، فروش پلی آمید، خرید بوتیل استات، فروش پلی الکترولیت، خرید دی اکسید تیتانیوم، قیمت سود سوز آور، قیمت فنول، فروش گوگرد، خرید متیل استات، قیمت اوره، قیمت استون، خرید سولفات آلومینیوم، قیمت EVA، خرید کاستیک سودا، خرید ABS، قیمت استیک اسید  و  دیگر کالاهای موجود در سایت ارانیکو

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرصت طلایی تولید کنندگان اول گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله علی پی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کسانی که کار واردات انجام می‌دهند، با سایت علی بابا آشنایی زیادی دارند. این سایت فروشگاهی در سال 1999 توسط جک ما راه‌اندازی شد و توانست در مدت کمی به یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا تبدیل شود. در زمانی که علی بابا در حال رونق گرفتن بود، صادرات چین به کشورهای دیگر دنیا نیز روند صعودی پیدا کرد و بازرگانان با استفاده از این سایت، کارهای خرید کالای خود را از چین انجام می‌دادند. اگر شما هم جزو بازرگانانی هستید که قصد دارد با استفاده از سایت علی بابا کالا وارد ایران کند، لازم است با حواله علی پی و چگونگی کار با سیستم پرداخت سایت علی بابا آشنا شوید.

روش خرید کالا از سایت علی بابا

برای واردات کالا از چین توسط سایت علی بابا، لازم است چند مرحله عملیات را در این سایت به‌خوبی شناخته و پشت‌سر بگذارید. البته با سپردن کارهای ثبت‌نام و خرید کالا از علی بابا به بازرگانی وانیکس این کار برای شما به ساده‌ترین شکل و با کمترین هزینه قابل انجام خواهد بود، اما بد نیست راجع به آن به خوبی بدانید. این مراحل شامل ثبت‌نام در سایت، خرید و ارسال حواله علی پی و ارسال کالاها به ایران است.

ثبت نام در سایت

در گام نخست لازم است که برای خرید کالا در سایت علی بابا ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام نیز باید اطلاعات هویتی خود و یک ایمیل معتبر را در قسمت register سایت وارد کنید تا برای شما یک حساب کاربری فعال ساخته شود. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و یک ایمیل معتبر است. بعد از واردکردن این اطلاعات، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که با تایید آن می‌توانید حساب کاربری دائم خود را دریافت کنید.

بعد از ثبت‌نام نوبت به انتخاب کالاها و یافتن شرکت‌های فروشنده آن‌ها در سایت علی بابا می‌رسد. فرض کنید شما بخواهید از این سایت لوازم آرایشی بهداشتی خریداری و به ایران وارد کنید. برای این کار کافی است نام محصولاتی که قصد خریداری دارید را در قسمت سرچ سایت وارد کنید و منتظر بمانید تا شرکت‌های فروشنده مرتبط به شما نمایش داده شوند. بعد از بالا آمدن نام شرکت‌ها، می‌توانید دست به انتخاب یکی که فکر می‌کنید اعتبار بیشتری دارد و قیمت پیشنهادی آن با شرایط شما سازگار است بزنید و درخواست خرید دهید.

افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد

برای این که بتوانید درخواست خرید ارسال کنید لازم است که یک حساب علی پی داشته باشید. در ایران به خاطر تحریم‌های بین‌المللی امکان باز کردن حساب علی پی ممکن نیست برای همین لازم است که یک واسطه مالی وجود داشته باشد که کار افتتاح حساب را برای شما انجام دهد. این واسطه که توانایی افتتاح حساب علی پی فوری با کمترین کارمزد را برای شما دارد شرکت بازرگانی وانیکس نام دارد. این بازرگانی با داشتن متخصصان و واسطه‌هایی در کشور چین می‌تواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد یک حساب علی پی برای شما افتتاح کند.

بعد از این که حساب علی پی شما افتتاح شد، می‌توانید پروفرمای خرید خود را تکمیل کنید و از طریق امکاناتی که در سایت علی بابا وجود دارد آن را برای شرکت فروشنده ارسال کنید. بعد از دریافت پروفرما نیز شرکت فروشنده شرایط را بسنجید و اگر با درخواست شما موافق باشد، امکان پیشروی در مراحل بعدی واردات وجود دارد. در این مرحله البته شما باید با فروشنده سر قیمت عمده محصولات به توافق برسید و بر اساس آن قیمت حواله علی پی خود را آماده و برای شرکت فروشنده ارسال کنید.

انتقال حواله علی پی

انتقال حواله علی پی در واقع همان پرداخت هزینه خرید است. اگر در سایت‌های ایرانی خرید اینترنتی انجام داده باشید با این فرایند به خوبی آشنا هستید. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس در سبد خرید یک مبلغ به شما نمایش داده می‌شود که بعد از تسویه آن، کالا برای شما ارسال می‌شود. در سایت علی بابا نیز قضیه به همین شکل است. شما کالاها را انتخاب می‌کنید و سپس برای پرداخت هزینه خرید آن‌ها یک حواله علی پی تهیه می‌کنید و به حساب شرکت فروشنده ارسال می‌کنید. این حواله می‌تواند دلار یا یوان باشد. بهتر است حواله یوان تهیه کنید زیرا فواید زیادی دارد.

کشور چین برای اینکه بتواند استفاده از یوان را در بین بازرگانان جا بیندازد، کارمزدها و مالیات استفاده از یوان در سیستم پرداخت علی پی را به حد صفر رسانده و برای همین بازرگانان برای این که با هزینه کمتری کالاهای درخواستی خود را از سایت علی بابا خریداری کنند، به استفاده از یوان روی آورده‌اند.

این موضوع باعث شده که حواله علی پی نیز به شکل یوان صادر شود. اگر قصد دارید در کمترین زمان و با کمترین کارمزد حواله علی پی را از ایران به حساب شرکت فروشنده چینی ارسال کنید، بازرگانی معتبر وانیکس می‌تواند به شما کمک کند. بازرگانی وانیکس کارها را به سادگی برای شما انجام می‌دهد.

چرا ارسال حواله علی پی را به وانیکس بسپاریم

ارسال حواله علی پی توسط بازرگانی وانیکس به چند دلیل باعث می‌شود کارهای شما ساده‌تر پیش رفته و سریع‌تر وارداتی پرسود انجام دهید. دلیل اول این که این بازرگانی بالای 10 سال سابقه در زمینه واردات و خرید کالا از سایت علی بابا دارد و برای همین سپردن کارها به این بازرگانی کار شما را بسیار ساده می‌کند. ازسویی هزینه و کارمزد انجام کارهای خرید از سایت علی بابا توسط بازرگانی وانیکس بسیار اندک است و این موضوع باعث می‌شود سود شما از واردات با این بازرگانی به مقدار زیادی افزایش یابد.

نکته آخری که باعث شده بازرگانان زیادی بازرگانی وانیکس را انتخاب اول خود برای واردات با خرید از سایت علی بابا انجام دهند، وجود کارشناسانی خبره در این بازرگانی باعث شده که مدت‌زمان انجام کارها بسیار کوتاه شود و از سویی امنیت و اعتبار مراحل بسیار بالا رود. در واقع بازرگانی وانیکس به شما امکان رصد هر مرحله از کار خرید و واردات را می‌دهد و می‌توانید با اطمینان کامل کارها را به آن‌ها بسپارید. هر مرحله از کار نیز اگر مشکلی پیش آید، این بازرگانی خود را موظف می‌داند خسارت وارده به شما را جبران کند و هزینه‌های شما را پس دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟