Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:17:41 GMT

کومان: مطمئنم با 5 برد دیگر قهرمان می شویم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۴۴۹

کومان: مطمئنم با 5 برد دیگر قهرمان می شویم

سرمربی هلندی بارسا اطمینان دارد که اگر تیمش 5 بازی بعدی را پیروز شود در نهایت قهرمان لالیگا خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست خانگی عجیب برابر گرانادا فردا باید در مستایا برابر والنسیا قرار بگیرد. این یکی از 5 فینال پیش روی بارسا محسوب می شود. تنها 5 هفته به اتمام لالیگا باقیمانده و بارسا پس از اتلتیکو و رئال در رده سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا که به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل گرانادا در دو بازی بعدی تیمش نمی تواند روی نیمکت بنشیند، گفت:« درست است که در همه بازی ها مالکیت توپ دست ماست و شانس های گل زیادی خلق می کنیم ولی مسلما باید در برخی زمینه ها بهتر شویم. از زمانی که با سه مدافع بازی می کنیم، شانس های گل خطرناک کمتری روی دروازه ما ایجاد می شود ولی گرانادا روی دو توپ به ما دو گل زد و هرگز نباید چنین اتفاقی تکرار شود.

نباید به حریفان فضا بدهیم و باید تمرکز مدافعان بیشتر شود. فردا برابر والنسیا انتظار یک بازی دشوار را دارم. توپ قطعا در اختیار ما خواهد بود و باید از این مالکیت، بهتر استفاه کنیم.»

 

لالیگا:« باخت به گرانادا واقعا ناامید کننده بود و فرصت بسیار خوبی برای صدرنشینی از دست رفت اما زمانی برای غصه خوردن نداریم. هنوز در کورس قهرمانی هستیم و باید بهتر کار کنیم. معتقدم تیم از لحاظ ذهنی آماده است.»

 

اخراج برابر گرانادا:« باشگاه درخواست فرجام داده چون معتقدم محرومیت دو جلسه ای اغراق آمیز است. اگر واقعا به داور چهارم توهین کرده بودم، 20 جلسه محرومم می کردند. فردا روی نیمکت نیستم ولی دستیارانم حضور خواهند داشت.»

 

 

 

 

شرط قهرمانی:« به عنوان مربی همیشه مسئول همه اتفاقات تیم هستم. چه ببریم و چه ناکام باشیم، من اولین نفر برای پاسخگویی هستم.

4 تیم شانس قهرمانی دارند و اینجا اگر اشتباه کنید، به سختی تاوان پس خواهید داد. من همین جا می گویم که اطمینان دارم اگر 5 بازی بعدی را پیروز شویم، قهرمان خواهیم شد.

خوشبختانه در تیم بازیکنان باتجربه و قدیمی خوبی داریم که می توانند به تیم جوان شده ما در این 5 بازی کمک کنند تا با فشارها کنار بیایند. من روی کمک این دسته از بازیکنان حساب کرده ام. تیم را چه از لحاظ بدنی و چه ذهنی در شرایط خوبی می بینم. همین فشارها روی اتلتیکو و رئال نیز وجود دارد.»

  رئال مادرید رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی