Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:59:47 GMT

معرفی یک دوره آموزش ارز دیجیتال در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۶۱۵

معرفی یک دوره آموزش ارز دیجیتال در تهران

هم اکنون یکی از محبوب ترین گزینه های سرمایه گذاری در ایران بازار ارزهای دیجیتال می باشد و رفتن به یک کلاس آموزش بیت کوین و ارز های دیجیتالی جهت کسب مهارت های سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال در برنامه کاری افراد زیادی قرار گرفته است .

یک از کلاس های آموزشی موجود در این زمینه دوره آموزش ارز دیجیتال بزرگان در مجموعه کانون بورس  با حضور اساتیدی مانند مهدیار حاجی علی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. است . البته این دوره هم بصورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می گردد . بنابراین اگر فرصت حضور در دوره های حضوری را ندارید می توانید پکیج آموزش ارز دیجیتال بزرگان رو خرید نمایید .

پیش از توضیحات بیشتر در مورد این دوره ابتدا برخی ویژگی هایی که بازار ارزهای دیجیتالی دارد را بررسی می کنیم.

سود دهی بسیار بالا

با بررسی روند قیمتی ارزهای دیجیتالی از چند سال گذشته تا به امروز به راحتی میتوان به اهمیت و ارزش بالای این دارایی ها پی برد با توجه به حرکت اقتصاد به سمت دیجیتالی شدن میتوان گفت هنوز در ابتدای شکوفایی ارزهای دیجیتال هستیم و هنوز فرصت برای کسب سود های بالا فراهم است .

ویژگی های منحصر به فرد ارزهای دیجیتالی

با توجه به استفاده ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین معامله این ارزها در بستری امن و شفاف انجام می شود و کاملا غیر متمرکز است یعنی هیچ نهادی و سازمانی روی آن نظارت و دخالت ندارد و به این صورت تمام محدودیت های زمانی و مکانی را از بین می برد و شما به راحتی میتوانید ارز دیجیتالی خود را بدون هیچ واسطه و بدون هیچ محدودیتی انتقال دهید .

حفظ ارزش پول و جا نماندن از تورم

با توجه به تورم بالا در کشورمان قطعا یکی از بهترین راه ها برای حفظ ارزش پول سرمایه گذاری است . در بین گزینه های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی به دلیل کسب درآمد دلاری یکی از جذاب ترین سرمایه گذاری ها است .

نوسانات زیاد

در بازار ارزهای دیجیتالی یکی از دلایل سود های زیاد نوسانات بالای این بازار است که میتواند شما را به سرعت به سود برساند . البته این ویژگی دولبه می باشد و میتواند حتی شما را متحمل زیان بزرگ کند و همین نوسانات بالا    

می تواند بلای جان سرمایه گذار باشد . سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتالی باید این را بدانند که با یک بازار بسیار پرریسک طرف هستند و از دست دادن همه یا بخش بزرگی از سرمایه شان در این بازارها با توجه به نوسانات بسیار زیاد چیز خیلی عجیبی نیست.   از این رو برای ورود به حوزه سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی نیاز به مشاوره و آموزش از صاحبنظران این حوزه خواهید داشت .

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتالی می‌تواند کمی ترسناک باشد؛ مخصوصا اگر مطالعات شما در این زمینه تنها به برخی مباحث ابتدایی و اولیه محدود شده باشد. دقیقا مانند تمام تجارت‌ها و کسب‌و‌کارهای دیگر شما نباید قبل از گرفتن تمام اطلاعات و آموزش های لازم  وارد سرمایه گذاری در این حوزه شوید  . افراد بسیار زیادی وجود دارند که تمام دارایی خود را از دست داده اند و دلیل این اتفاق تنها عدم دانش کافی از این حوزه بوده است .

بازر ارزهای دیجیتال به عنوان یک بازار نوپا و بکر فرصت بسیار مناسبی برای جمع‌آوری و افزایش سرمایه است؛ اما این موضوع به این معنی نیست که ورود به این بازار  بدون هیچ مخاطره و ریسکی خواهد بود . اولین قدم برای موفقیت در سرمایه گذاری گرفتن آموزش های درست و پایه ای است شما با داشتن اطلاعات جامع و کافی تصمیمات سرمایه‌گذاری بهتری می‌گیرید .

منابع و دوره های آموزشی زیاد و متنوعی وجود دارند که شما از همه آنها می توانید استفاده کنید اما چند نکته دریاره انتخاب دوره آموزشی ارز دیجیتال ضروری است .

دوره آموزشی توسط نهادی متخصص برگزار شود که تخصص آن نهاد برگزاری دوره های آموزشی برای بازارهای مالی است و ضمنا سابقه خوبی در برگزاری دوره های آموزشی داشته باشد با توجه به حجم زیاد اطلاعات و پیچیدگی آنها در بازار ارزهای دیجیتال ضروری است که دوره آموزشی کاملا جامع و کاربردی باشد و موضوعات مختلف به صورت پیوسته از سطح مبتدی تا حرفه ای ارائه گردد به نحوی که لازم نباشد یک شخص چندین دوره آموزشی مختلف را برای فعالیت و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال گذرانده باشد . با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتالی کاملا یک پروسه عملی است ، لازم است تا شما بتوانید با نظارت اساتید این حوزه مهارت لازم را برای معامله و تجارت در این بازار کسب کنید دوره آموزشی حتما باید به صورت تئوری و عملی برگزار گردد تا شما بتوانید در یک فضای کارگاهی با استفاده از تجارب اساتید دوره مهارت خود را بالا ببرید . با توجه به گنگ و مبهم بودن بعضی از اصطلاحات در ارزهای دیجیتالی که شاید بعضا خیلی مورد استفاده هم قرار نگیرند ضروری است محتوای دوره آموزشی  کاملا کاربردی باشد یعنی پس از آموزش های پایه ای بیشتر به موضوعاتی پرداخته شود که بتوان از آنها کسب درآمد کرد چون هدف نهایی از فعالیت در ارزهای دیجیتالی بالا بردن سرمایه است پس در نهایت آموزشی که ما را به این هدف مهم نرساند نمی تواند مفید باشد و شرکت در آن بیشتر وقت تلف کردن است .

دوره بزرگان ارز دیجیتال موسسه آموزشی کانون بورس تمامی ویژگی ها ی مطرح شده را دارد و با محتوایی کاملا جامع و کاربردی تمامی نیازهای شما را برآوره خواهد کرد . برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره بزرگان  ارز دیجیتال می توانید به سایت کانون بورس مراجعه نمایید .

یکی از مهمترین ویژگی های این دوره آموزشی خدمات پشتیبانی این دوره در حین دوره و پس از اتمام دوره است به این صورت که دانشجوها می توانند در حین دوره و حتی پس از اتمام دوره درباره تمام موارد و موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتالی از اساتید دوره به صورت حضوری و مجازی مشاوره بگیرند . امکانی که موسسه کانون بورس برای متقاضیان فراهم کرده است این است که با حضور در موسسه می توانند از دانشجویانی که در حال گذراندن دوره هستند در باره کیفیت دوره آموزشی و نحوه تدریس اساتید آگاه شوند .

آدرس سایت کانون بورس :

Kanoonebourse.com

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تهران آموزش ارز دیجیتال بازار ارزهای دیجیتال ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری ارز دیجیتال دوره آموزشی کانون بورس دوره آموزش بازار ارز ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان