Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر معتقد است که کریم بنزما لایق حضور در مسابقات یورو است.

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال در مصاحبه جدید خود از علاقه اش به رئال مادرید در کودکی، انتقادها علیه زیدان و... صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، آرسن ونگر در این مصاحبه گفت:

وقتی بچه بودم، رئال مادرید تیم مورد علاقه من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با تماشای بازی دی استفانو، پوشکاش، کوپا، سانتاماریا و خنتو بزرگ شدم. آن ها مرا تحت تاثیر قرار دادند. من رئال مادرید را دوست داشتم و پس از گذشت سال ها، مقابل این تیم به میدان رفتم. من این را دوست دارم که ببینم استادیوم در مرکز شهر قرار دارد و بخشی از زندگی مردم است. فوتبال در قلب شهر است. این رئال مادرید و این سانتیاگو برنابئو است.

علت عدم پیوستن به رئال مادرید

من دو بار تقریباً به رئال مادرید پیوستم. افراد زیادی نیستند که بتوانند این را بگویند اما من درگیر پروژه ساخت استادیوم جدیدی شدم که جایگزین استادیوم هایبوری می شد و باید از نظر مالی تامین می شد. ما تمام این هزینه ها را خودمان پرداخت کردیم و از کسی کمک نگرفتیم. ما در این زمینه هزینه کردیم و گران ترین بازیکنان را فروختیم و بازیکنان ارزان قیمتی را به خدمت گرفتیم. به همین دلیل من به مادرید نرفتم، من می خواستم آن پروژه را به پایان برسانم.

ارزش هایی که در یک باشگاه به وجود می آورید، خیلی مهم تر از بردن یا باختن در یک بازی است. سه چیز هست که به عنوان یک مربی، برای آن ها به یاد آورده می شوید؛ برای سبک بازی تان، برای نحوه کمک کردنتان به بازیکنان و برای نحوه کمکتان به پیشرفت تیم. به عنوان یک ساختار و یک برند به یاد آورده می شوید. امروزه مربیان فقط در دو مورد اول مشارکت دارند.

من پیشنهاد چند تا از بهترین تیم های اروپا را رد کردم و امروز به این موضوع کاملاً افتخار می کنم. چون من تعهد کاری، وفاداری و این که می توان تا پایان یک پروژه پیش رفت را نشان دادم. من به دنبال شکوه و عظمت فوری نبودم، من به دنبال چیزی عمیق تر از آن بودم. در این زندگی، شما فقط می توانید کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست است. این شخصیت من است، نمی دانم که تصمیمات خوبی گرفتم یا خیر اما کاری را کردم که می خواستم.

انتقاد از زیدان علی رغم کسب سه قهرمانی اروپا

این دنیایی است که در آن زندگی می کنیم. رئال مادرید کار خارق العاده ای انجام داده و در نتیجه مربی اش هم همین طور اما این تیم در پایان عصر طلایی خود قرار دارد. بازیکنانی که این تیم را به شکوه رساندند، روز به روز پیرتر می شوند و زمان آن است که بازیکنانی را جایگزین کنند که یافتن جایگزین برای آن ها بسیار سخت است. بنزما، مودریچ، راموس و... بالای 30 سال هستند و حتی اگر پول زیادی برای یافتن جانشین مناسب آن ها هزینه کنید، نمی توانید مطمئن باشید که بازیکنانی که به جای آن ها می آیند، همان سطح را داشته باشند.

غیاب بنزما در یورو

اما این موضوع ربطی به کیفیت فوتبال او ندارد. علت آن چیز دیگری است که من از آن مطلع نیستم. او 100% لایق این است که در یورو حضور داشته باشد، باور کنید. او می توانست برای هر تیم ملی ای در دنیا بازی کند. موضوع مشکلی جز ورزش است. او بیش از ده سال در رئال مادرید به عنوان بازیکن فیکس این تیم بازی کرده است. افراد زیادی نمی توانند از این چالش سربلند خارج شوند.

 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد پنجعلی در طرفداری: روز خداحافظی من، استقلالی ها هم گریه می کردند! شکست الهلال، خیال ایران را راحت کرد؛ صعود تراکتور مبارک پرسپولیس - استقلال در تاجیکستان / استقلال میزبان الهلال شد تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس آغاز شد شوچنکو: تا 3 ماه پس از فینال استانبول، با جیغ و داد از خواب می پریدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!