Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فراخوان سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی، ویژه توانمندی‌های دانشجویان دختر منتشر شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فراخوان سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی با هدف الگو سازی در زمینه مد و لباس در حوزه‌های زندگی اجتماعی دانشجویان با هدف افزایش غرور ملی، ایجاد زمینه‌های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد و لباس و صنایع دستی و حمایت از طراحان نوپا و دانشجو در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال و تقویت امید به آینده با محوریت دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش های رقابتی این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش: طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از بروز رسانی یا استفاده مدرن از دست بافته‌ها و رودوزی‌های سنتی کشور؛ طراحی، الگوسازی و دوخت لباس‌های بانوان با تمرکز بر لباس‌های قومی (بروز رسانی یا استفاده مدرن از لباس‌های اقوام با توجه به کاربرد الگوی آنها با ذکر شناسنامه کار)، و هنرهای پوشیدنی شامل تولیدات صنایع دستی مرتبط با مد و لباس (زیورآلات، کیف، کفش، کمربند و......) است.

همچنین رویکردهای این نمایشگاه ملی، الگوها و سبک‌های اصیل و نوین ایرانی-اسلامی در پوشش مبتنی بر نمادهای فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، معرفی وجهه مدرن هنر ایرانی در هنرهای پوشیدنی، مدرن‌سازی پوشش‌های سنتی و قومی، ترویج فرهنگ محیط زیستی در استفاده از مواد دوستدار محیط زیست و یا قابل بازیافت اعلام شده است.

ثبت‌نام دانشجویان در این رویداد از طریق سامانه به آدرس الکترونیکی www.fhne.ir امکان‌پذیر است و مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد، ۱۵ خردادماه اعلام شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع اخبار و اطلاعیه‌های این نمایشگاه به آدرس www.instagram.com/fhne.ir مراجعه کنند.

گفتنی است سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و با محوریت دانشگاه شهید چمران اهواز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره مد و لباس مد و لباس طراحی لباس سومین نمایشگاه ملی مد لباس و صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه