Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه احزاب خبرگزاری فارس - قاسم عزیزی: 50 روز تا انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم زمان باقی مانده است و جریانات سیاسی در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود به دنبال رسیدن به یک نامزد واحد برای این دوره از انتخابات هستند.

در اصلاح‌طلبان نهادی اجماع‌ساز با عنوان جبهه اصلاحات ایران تشکیل شده که مشابه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است و ریاست آن را بهزاد نبوی از اعضای ارشد سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی برعهده دارد و این نهاد اجماع‌ساز از چندی پیش سازوکار رسیدن به نامزد واحد در جبهه اصلاحات را کلید زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاع خبرنگار فارس تاکنون بیش از 30 چهره اصلاح‌طلب از سوی احزاب اصلاح‌طلب به دبیرخانه نهاد اجماع‌‌ساز معرفی شده‌اند که محمدرضا عارف طبق پیش‌بینی‌ها از اقبال کمتری در میان این احزاب برخوردار است.

بابک‌آذرباد دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهار داشت: آقای عارف مسیری جدای از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دنبال خواهد کرد و در نخستین روز ثبت‌نام نامزدها در وزارت کشور حضور و نام‌نویسی خواهد کرد.

وی گفت که نام دولت آقای عارف «دولت زندگی» و رنگ تبلیغات انتخاباتی وی همچون سال 92 سفید رنگ خواهد بود.

به گزارش فارس، جبهه اصلاح‌طلبان از تشکل‌های حامی محمدرضا عارف محسوب می‌شود که احزاب معتدل جریان اصلاحات در این جبهه عضویت دارند و محمدجواد حق‌شناس، مجید بهمن‌زاده، جمشید ایرانی و بابکـ آذرباد از چهره‌های شناخته شده این جبهه هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات احزاب اصلاحات محمدرضا عارف بهزاد نبوی دولت زندگی اصلاح طلبان جبهه اصلاح نهاد اجماع اجماع ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر اعلام بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی انجام شد، برخی شیرخوارگاه‌ها به علت ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال نخست دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در موضوع رویکرد زیست عفیفانه در جامعه هم گفت: برنامه‌های آموزشی، اردویی و کارگاه‌هایی در ۵ استان در مقوله سبک زیست عفیفانه برگزار شده و در ۱۰ استان دیگر نیز اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان