Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فریدون عباسی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی به فارسی گفت: تخریبی که در نطنز شده است بار اول نبوده و از نظر خرابکاری‌های عمده فکر می‌کنیم پنجمین بار است که در طول 15 سال گذشته حمله شدیدی به تأسیسات نطنز شده است البته تا حدودی آنها را خنثی کرده‌ایم ولی آسیب هم دیده‌ایم.

وی افزود: خرابکاری‌های صورت گرفته در نطنز نو و جدید است ولی موضوع خرابکاری و استفاده از مواد منفجره در این تأسیسات برای اولین‌بار نیست؛ با مواد منفجره خیلی کوچک که در گیج‌های خلاء یا سنسورهایی که میزان فشار کم را در ماشین‌های سانتریفیوژ اندازه‌گیری می‌کند و انفجار آن ماده که اندازه یک عدس بود موجب تخریب شد که این خرابکاری ساعت 30 دقیقه بامداد روز 15 شعبان سال 1390 صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: این در حالی است که دشمن برای خرابکاری روزهای ایدئولوژیک را انتخاب کرده و برنامه‌ریزی می‌کند مانند روز قدس و نیمه شعبان و می‌کوشد مبارزه اعتقادی و خرابکاری و قدرت‌نمایی با جمهوری اسلامی را توأمان دنبال کند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سازمان انرژی اتمی سازمان انرژی اتمی ايران فریدون عباسی خرابکاری در نطنز سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تایید و اعلام شد

وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228779 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی