Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم آبدری مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی شهرستان کرمان گفت: پویش آزادسازی زندانیان زن جرائم غیر عمد با شعار"زندان جای مادران نیست"همزمان با ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده که امید است با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و حمایت مردمی، امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد که توانایی مالی پرداخت دیه را ندارند، فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پویش با مشارکت بسیج جامعه زنان، اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان و ستاد دیه استان کرمان و به همت بسیج اصناف ناحیه امیرالمومنین در استان آغاز شده است.

آبدری با اشاره به اینکه در این پویش آزادی حداقل ۵ مادر هدفگذاری شده است، تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، آزادسازی این مادران که در زندان به سر می‌برند د ردستور کار قرار دارد.

او بیان کرد: میزان بدهی این ۵ مادر، یک میلیارد ریال است که امید است با تعامل، همکاری و حمایت مردم و خیران با ستاد دیه استان این مبلغ فراهم شود و با این اقدام خداپسندانه بتوانیم گامی مثبت در زمینه کاهش آسیب‌های جامعه برداریم.

آبدری افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ و شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ بانک ملی به نام ستاد دیه استان کرمان، آماده دریافت هدایای نقدی از سوی مردم و خیران برای این امر خداپسندانه است.

او با اعلام اینکه آزادی این زنان، همت همه نیکوکاران و خیران را می‌طلبد، تصریح کرد: سفره‌ای برای آزادی زنان گسترده شده است که امیدواریم همه پای این سفره بیایند تا این مادران جامعه بار دیگر در کنار خانواده‌شان باشند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری

مدیرعامل نمایندگی ستاددیه ایلام با بیان اینکه سال گذشته 155 زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری 12 زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، مراد بابایی اظهار کرد: به مناسبت روز معلم با کمک ۲۸ میلیون تومانی دو بانوی معلم بازنشسته و همچنین کمک ستاد دیه، زمینه آزادی یکی از زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۵ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیرین به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: در یک ماهه اول سال جاری ۱۲ زندانی دیگر از زندان آزاد شدند.

مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه ایلام تاکید کرد: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۷۱۴۲-۹۹۸۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ متعلق به ستاد دیه استان ایلام واریز کنند.

کد خبر 749802

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟