Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گناباد گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه زیرساختهای آموزش و پرورش مناطق شهری و روستایی این شهرستان طی سه سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد افزود:ـ با اختصاص این مبلغ از منابع دولتی و مشارکت خیران ۱۸ طرح شامل احداث، تکمیل و نوسازی مدارس و نمازخانه های آنها در مناطق شهری و روستایی گناباد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: ۲ هزار میلیارد ریال سالانه صرف هزنیه های تعلیم و تربیت و حقوق پرسنل و فرهنگیان آموزش و پرورش گناباد می شود. فرماندار گناباد گفت: در کنار توسعه و تکمیل زیرساختهای آموزشی و به دنبال شیوع ویروس همه گیر کرونا و تشکیل مجازی کلاسهای درس، ۳۰ طرح طی یک سال گذشته برای تقویت زیرساختهای مجازی آموزش و پرورش این شهرستان اجرا و با همکاری بنیاد خیریه ابرار ۷۵۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند گنابادی توزیع شد. قربانی افزود: دولت تدبیر و امید طی سالهای گذشته با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی و به خصوص تشدید تحریمهای ظالمانه دشمنان علیه میهن اسلامی، در کنار عنایت به تقویت و توسعه زیرساختها در بخشهای مختلف اقتصادی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی و آموزش و پرورش بیشترین توجه را به مسائل معیشتی و اقتصادی پرسنل این بخش و به خصوص فرهنگیان داشته است. رییس شورای آموزش و پرورش گناباد با اشاره به این که برخی اشخاص به صورت ناجوانمردانه خدمات دولتهای یازدهم و دوازدهم و عملکرد ادارات گوناگون را زیرسوال می برند گفت: مردم خود با آگاهی از خدمات دولت تدبیر و امید بیش از پیش نسبت نظام جمهوری اسلامی امیدوار می شوند. قربانی قدمت افزون بر ۱۰۰ ساله آموزش و پرورش گناباد را یادآور شد و افزود: موزه این بخش با تکمیل اسناد و مدارک مربوطه در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز می کند. وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۹۲۴ دانش آموز شامل هشت هزار و ۳۲۸ دانش آموز دختر و هشت هزار و ۵۹۶ دانش آموز پسر در قالب ۹۱۱ کلاس درس و ۱۷۳ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند و نسبت دانش آموز به معلم ۱۱.۵ نفر است و این میزان در مقطع ابتدایی شهرستان ۱۴.۴ درصد است که باید با جذب استخدامی های جدید این کمبود کاهش یابد و در مقطع متوسطه دوم وضعیت مناسب تر و به ازای هر ۷.۷ دانش آموز یک معلم فعال است. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گناباد آموزش وپرورش زیرساخت آموزش و پرورش گناباد دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی