Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:20:04 GMT

برگزاری پویش «معلم محبوب من» در همدان/ شرکت هزار دانش‌آموز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۰۳۶

برگزاری پویش «معلم محبوب من» در همدان/ شرکت هزار دانش‌آموز

محمدصالح زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک «روز معلم» با بیان اینکه این روز یکی از نوستالوژیک‌ترین روزهایی است که در هر سنی، تداعی‌کننده جشن‌های کوچکی است که در پاسداشت مقام معلم  با تمام دارایی‌های زیبای کودکانه برگزار می‌شد اظهار کرد: با شیوع کرونا، همین دلخوشی و جشن کوچک معلمان و دانش آموزان  دیگر برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا مدارس و فعالیت‌های گروهی تعطیل شدند اما مدارس اولین جایی بودند که فعالیت خود را با تمام سختی‌هایش به صورت مجازی آغاز کردند ادامه داد: معلم‌ها با تلاش بسیار به تدریس مجازی پرداختند تا مانع عقب افتادن دانش‌آموزان از درس شوند.

معاون فرهنگی تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان افزود: این مجموعه در راستای تکریم جایگاه معلم و تقدیر از آن‌ها پویش «معلم محبوب من» را راه‌اندازی کرد تا سهم کوچکی در قدردانی از این عزیزان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پویش مجازی هیچ وقت جای جشن‌های داخل کلاسی را نمی‌گیرد تصریح کرد: در این پویش دانش‌آموزان با ورود به سایت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان و پر کردن فرم معلم محبوب من، معلم محبوب خود را معرفی می‌کنند.

زارعی با اشاره به اینکه این پویش به صورت استانی برگزار شد گفت: تا کنون بیش از یک‌هزار دانش‌آموز در این پویش شرکت و معلم محبوب خود را معرفی کردند.

وی افزود: در پایان پویش نیز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان به رسم یادبود از معلمی که بیشترین میزان محبوبیت را کسب کرده باشد تقدیر به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/ 3140

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان معلم محبوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان