Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@08:19:57 GMT

فروشگاه مادرآن چه محصولاتی ارائه می¬کند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۶۴۵

فروشگاه مادرآن چه محصولاتی ارائه می¬کند؟

آیا تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که هر چه بیشتر می گذرد، علاقه مردم به خرید از فروشگاه های اینترنتی بیشتر می شود یا نه!؟ باید بدانید که با گذشت زمان و اینترنتی شدن اکثر کسب و کارها، مردم بیشتر برای خرید اینترنتی اقدام می کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه مادرآن، یکی از این فروشگاه­های تخصصی که در زمینه وسایل نوزاد، کودک و مادر فعالیت دارد، فروشگاه اینترنتی مادرآن می­ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه فروشگاه­ های زیادی هستند که فعالیت می­ کنند ولی تخصص داشتن فروشگاه مادرآن، باعث تمایز و برتری آن نسبت به سایر فروشگاه ­ها شده است.

در این متن ما محصولاتی که این فروشگاه سیسمونی نوزاد و کودک به فروش می ­رساند را بررسی می­ کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

لوازم مورد نیاز کودک و نوزاد که فروشگاه مادرآن به فروش می ­رساند:

فروشگاه مادرآن کلیه لوازم مربوط به نوزاد و کودک که شامل: لوازم مربوط به تغذیه، پوشاک، وسایل مورد نیاز برای حمل و نقل راحت­ تر نوزاد، وسایل خواب، انواع اسباب بازی­ها، لوازمی که ایمنی نوزاد و کودک را تامین کند و لوازم بهداشتی مربوط به حمام را به فروش می­ رساند.

در این قسمت از متن هر یک از موارد بالا را جداگانه بررسی می­ کنیم تا با کلیه لوازمی که در این فروشگاه ارائه می­ شود، آشنا شوید.

لوازم مربوط به تغذیه نوزاد و کودک:

وقتی که مادر متوجه بارداری ­اش می­ شود، اولین چیزی که به فکرش می­ رسد، تهیه لوازمی است که تغذیه نوزادش را راحت­ تر کند.

تغذیه نوزاد و کودک جزء مهم­ترین فرآیندهای رشد به حساب می­ آید و فرزندان باید تغذیه ­ای کامل و سالم داشته باشند تا از لحاظ جسمی و ذهنی، کامل و به خوبی رشد کنند.

از سری لوازمی که مربوط به تغذیه نوزاد و کودک است و در فروشگاه سیسمونی مادرآن به فروش می ­رسد، می­ توان به شیشه شیر، پستانک، فلاسک نوزاد، بند پستانک، بالش شیردهی نوزاد، دندان­گیر، قنداق خوری، داروخوری، ظرف ذخیره شیر، سرلاک خوری، بشقاب غذا خوری کودک، قابلمه کودک، لیوان آبخوری کودک، صندلی غذای کودک، قاشق و چنگال کودک و کیف عایق دمای شیر اشاره کرد.

این لوازم همه در تغذیه کودک نقش مهمی دارند و اگر تهیه شوند روند تغذیه کودک و نوزاد را راحت­تر و بهتر می­ کنند. خبر خوب این است که همه این مواردی که ذکر شد در فروشگاه مادرآن موجود هستند و شما می­توانید با قیمت مناسب و به راحتی آنها را تهیه کنید.

وسایل مورد نیاز برای حمل و نقل کودک و نوزاد:

وقتی که فرزند شما متولد می­ شود، شما تا مدتی نمی­توانید از خانه بیرون بروید و مجبور هستید که در خانه بمانید؛ اما پس از مدتی که نوزاد شما کمی جان گرفت و توانستید او را بیرون ببرید، باید وسایل و لوازمی داشته باشید که بتوانید راحت­تر نوزادتان را حمل کنید طوری که هم خودتان راحت باشید و هم نوزادتان.

این وسایل که در سایت مادرآن هم به فروش می­ رسند عبارتند از: آغوشی نوزاد، ساک لوازم نوزاد، قنداق سوئیسی برای نوزاد و صندلی ماشین کودک.

پوشاک برای کودک و نوزاد:

هر مادری قبل از تولد فرزندش باید یک سری وسایل و لوازم اولیه و ضروری را تهیه کند، که یکی از این لوازم پوشاک نوزاد است.

نوزاد در بدو تولد نیاز به لباس­هایی دارد که پوست بدن او را بپوشاند و الیاف آن به گونه ­ای باشد که پوست حساس نوزاد را اذیت نکند.

فروشگاه اینترنتی مادرآن با در نظر گرفتن این نکات اقدام به فروش پوشاک و لباس­های نوزادی و کودکانه کرده است. از جمله این پوشاک می­توان ست بیمارستانی نوزاد، سه تکه و شورت، رامپر نوزادی، شورت آموزشی، حوله نوزاد، سرهمی نوزادی و عطر کودک را نام برد.

لوازم مورد نیاز برای خواب نوزاد:

خب خب خب! می­ رسیم به قسمت حساس و همین­طور مهم کار یعنی خواب نوزاد!! همانطور که می ­دانید پروسه خواب برای نوزاد تازه متولد شده کمی طولانی است اما این­که کیفیت خواب آنها در چه سطحی باشد به خیلی از عوامل بیرونی و محیطی بستگی دارد. به طور مثال این­که جای خواب نوزاد شما راحت باشد کمک می­ کند که خواب نوزاد عمیق­ تر و با کیفیت ­تر شود.

برای فراهم کردن این شرایط و تهیه وسایل مورد نیاز برای خواب نوزادتان می­ توانید به وبسایت مادرآن مراجعه کنید؛ چرا که کلیه لوازم مورد نیاز برای خواب نوزادتان در این فروشگاه سیسمونی نوزاد موجود است.

لوازم مورد نیاز برای خواب راحت نوزاد عبارت است از: رختخواب نوزاد، تشک آنتی رفلاکس نوزاد، تشک لبه دار نوزاد، پتو مخصوص نوزاد و بالش فرم دهی سر نوزاد.

   

اسباب بازی­های مخصوص نوزاد و کودک:

تفریح برای کودکان و نوزادان خیلی مهم است و تفریحاتی که شما برایشان در نظر می­ گیرید، می ­تواند بر رشد فکری فرزندتان تاثیر زیادی بگذارد. این که چه اسباب­ بازی و چه نوع بازی ه­ای برای سن فرزندتان مناسب است، مسئله­ ای است که هرچند پیش پا افتاده ولی بسیار مهم است.

در فروشگاه اینترنتی مادرآن، بازی­ ها و اسباب­ بازی­های زیادی وجود دارد که می ­توانید برای سنین مختلف نوزادتان آن­ها را تهیه کنید.

از جمله اسباب بازی­هایی که در مادرآن به فروش می ­رسد: انواع تشک­های بازی، اسباب بازی­ های نوزاد، آویز کریر و تخت، انواع جغجغه، تاب برقی، جامپر نوزاد، نی نی لای لای، عروسک پولیشی، استخر بادی و کتاب حمام.

 لوازم مورد نیاز مادر در دوران بارداری و شیردهی:

همانطور که نوزاد و کودک برای راحتی و رفاه نیاز به یک سری وسایل و لوازم دارند، مادران هم چه در دوران بارداری و چه در دوران شیردهی نیاز به یک سری لوازم دارند تا بتوانند راحت­تر از پس مسئولیت ­هایشان در این دوران بر بیایند.

از جمله این وسایل می­ توان به: بالش بارداری، بالش شیردهی، کاور شیردهی و خرید پد سینه اشاره کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه مادران سیسمونی نوزاد فروشگاه های اینترنتی مورد نیاز برای خواب لوازم مورد نیاز فروشگاه مادرآن کودک و نوزاد نوزاد و کودک تغذیه نوزاد اسباب بازی خواب نوزاد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب