Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:49:16 GMT

بازداشت افراد ناقل کرونا در صورت عدم رعایت قرنطینه خانگی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۹۷۲۵

بازداشت افراد ناقل کرونا در صورت عدم رعایت قرنطینه خانگی

فرماندار الیگودرز گفت: افراد ناقل کرونا در صورتی که قرنطینه خانگی را رعایت نکنند بازداشت و قرنطینه اجباری می شوند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، ماشاالله نعمتی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به تجهیز و آماده شدن محل قرنطینه توسط اداره هلال احمر شهرستان اظهار داشت: یکی از دلایل شیوع و گسترش ویروس کرونا عدم رعایت قرنطینه خانگی توسط افراد دارای تست مثبت کرونا است که در این راستا در اجرای مصوبات ستاد کرونا ، کمیته ای متشکل از شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و بسیج جهت شناسایی و قرنطینه اجباری این افراد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار الیگودرز با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان الیگودرز افزود: با توجه به بستری  ۹۰ نفر در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز و نظر به تکمیل بودن ظرفیت بیمارستان، متاسفانه ۴۰ بیمار نیز بستری موقت هستند و این افراد روزانه جهت معاینه و اخذ دارو به بیمارستان شهید ولیان مراجعه و منتظر خالی شدن تخت کرونا جهت بستری شدن هستند.

وی با اشاره به شرایط حاد شهرستان گفت: از همه شهروندان می خواهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی به سلامت خود و دیگران احترام بگذارند.

صالحی دادستان الیگودرز نیز در این جلسه گفت: افرادی که نتیجه تست کرونای آنها مثبت باشد و قرنطینه را رعایت نکنند، مطابق ماده ۶۸۸ قانون، تهدید علیه بهداشت عمومی موجب به خطر افتادن سلامت مردم و مرتکب جرم شده اند، لذا پس از مراحل درمان بیماری کرونا بلافاصله با آنها به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کرونا قرنطینه خانگی قرنطینه اجباری سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه تجارت
  • رعایت حقوق مصرف کننده با ثبت موجودی طلا در سامانه جامع تجارت
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد