Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:27:17 GMT

باز بودن مرزهای تجاری با افغانستان/تست کرونا انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۲۸۴

باز بودن مرزهای تجاری با افغانستان/تست کرونا انجام شود

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر ضرورت انجام تست کرونا در مرز افغانستان گفت: علی‌رغم اینکه از دیروز شاهد بسته شدن مرزهای مسافری با کشور افغانستان بودیم، اما مرزهای تجاری همچنان فعال است؛ لذا باید در تایباد مکانی به عنوان مرکز قرنطینه برای شرایط ضروری تعبیه شود.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، بیان کرد: در خراسان رضوی علی‌رغم جمعیت زیاد، ترددهای متعدد و گشایش‌های استانی، ویروس کرونا با تلاش همه کادر بهداشت و درمان و مدیران استانی مدیریت شده و امیدوارم در روزهای آینده نیز شاهد سیر نزولی آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای افزایش تست‌های پی سی آر گفت: باید مدت پاسخگویی تست‌ها در حداقل زمان اتفاق بیفتد.

وی بر ضرورت انجام تست کرونا در مرز افغانستان تاکید کرد و افزود: علی‌رغم اینکه از دیروز شاهد بسته شدن مرزهای مسافری با کشور افغانستان بودیم، اما مرزهای تجاری همچنان فعال است، لذا باید در تایباد مکانی به عنوان مرکز قرنطینه برای شرایط ضروری تعبیه شود.

معتمدیان ضمن اشاره بر لزوم برخورد با دستگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در آنها رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر بازرسی‌های خوبی از اصناف صورت گرفته است، اما این میزان کفایت نکرده و به سازماندهی و بازنگری نیاز است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی که فاز اول واکسیناسیون را پشت سر گذاشت قدردانی می‌کنیم اما برای انجام مرحله دوم به واکسن بیشتری نیاز است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح باید تدابیر و هماهنگی‌هایی جهت ممانعت و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز در نوار مرزی اتخاذ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا استاندار خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد

الهام محمدوف سفیر آذربایجان در کابل با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع دیدار کرد.
وزارت دفاع در یک اعلامیه ازقول مولوی محمد یعقوب مجاهد نگاشته است که بازگشایی سفارت آذربایجان در کابل یک اقدام مثبت بود و ما خواهان آغاز هرچه زودتر همکاری‌های اقتصادی و تجارتی با آذربایجان هستیم.
سفیر آذربایجان نیز تاکید کرده‌است که کشورش ضمن تقویت روابط، آماده گسترش همکاری‌ها با دولت و مردم افغانستان است.

پیش از این نیز یک هیأت رسمی ازبکستان به ریاست جمشید خواجه‌یوف، معاون نخست وزیری آن کشور برای همکاری‌های اقتصادی بیشتر به افغانستان سفر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬