Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:54:10 GMT

توضیحات پلیس دیلم درباره تیراندازی به خودروی شوتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۹۴۶

توضیحات پلیس دیلم درباره تیراندازی به خودروی شوتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، سرهنگ رضا اسماعیلی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی خاکی منتهی به استان خوزستان نموده و منطقه را برای جولان دادن خودروهای حامل کالای قاچاق ناامن می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بیان کرد: مأموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بوده و در انتهای مسیرهای خاکی قصد ورود به جاده را داشت، دستور توقف می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه نوع رانندگی راننده خودرو، ظن مأموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد، خاطرنشان کرد: با وجود دستور ایست از جانب مأموران پلیس، راننده خودرو بدون توجه، با انجام حرکات خطرساز قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای پلیس را داشته که برابر قانون به‌کارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، اقدام به هدف قراردادن لاستیک خودروی مذکور نمود. که 

اسماعیلی افزود: متأسفانه به دلیل پستی‌وبلندی‌های جاده خاکی و تغییر مسیر ناگهانی این خودرو، یک گلوله بعد از برخورد با بدنه خودرو کمانه کرده و به راننده اصابت می‌کند؛ مأموران انتظامی فوری راننده را توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان انتقال می‌دهند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با ابراز تأثر و تأسف به دلیل وقوع این حادثه گفت: جزئیات وقوع این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق پلیس قاچاق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرشکوه هاوال با H6

این خودروی برقی-بنزینی از یک موتور 1500سی.سی بهره می‌برد که موتور بنزینی آن قدرتی معادل 147.5 اسب بخار و موتور برقی آن معادل 174 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. همچنین هاوال H6 به دلیل بهره‌مندی از تعویض دنده الکترونیکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای جزو خودروهای ایمن شناخته می‌شود.

هاوال هیبریدی H6 با بکارگیری انواع رادارهای روز دنیا خودروی مدرنی محسوب می‌شود؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری تنها بخشی از امکانات فناورانه این خودرو است.
پیش از این گروه بهمن هاوال  H2 را به ایران معرفی کرده بود؛ این محصول در زمان ورود به ایران به سرعت جایگاه خوبی در بازار پیدا کرد و توانست نظر دوست‌داران خودرو را به خود جلب کند.

دانلود مشخصات هاوال با H6

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس