Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده فدراسیون عربستان استقلالی را ها را بدرقه کرد.

آبی های ایران توانستند از گروه سخت خود در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین صعود کنند و حالا منتظر آغاز دور حذفی این رقابت ها هستند.

به گزارش طرفداری، بازی های گروه استقلال به میزبانی جده عربستان برگزار شد. بعد از مدت ها بالاخره تیمی از ایران در خاک عربستان بازی کرد و این موضوع با توجه به تنش بین دو کشور در AFC، به تیتر یک اخبار مبدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا بعد از اتمام مسابقات این مرحله، نماینده فدراسیون فوتبال عربستان  استقلالی ها را پیش از عزیمت به فرودگاه جده بدرقه کرد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با دکتر ذوالفقارنسب: تماشاگر نباشد چیزی از فوتبال نمی ماند؛ از هر 10 تماشاگر 9 نفر به علی کریمی رای می دهند عبور پرسپولیس از استقلال، کاشیما و اولسان صحنه ای باورنکردنی از مظاهری بعد از بازی با الشرطه / عکس دنی آلوز: مسی به یاد بیاورد جایی بهتر از بارسلونا وجود ندارد؛ هرکس از این تیم رفته پشیمان شده آاس رم به دنبال جذب میلیک؛ سردار آزمون، گزینه آلترناتیو مائوریتزیو ساری!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد