Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مظفر محمدخانی شامگاه شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: این تصادف در ساعت ۲۰ و سه دقیقه امشب  ۶ مصدوم در پی داشت که از این افراد، یک نفر نیاز به عملیات رهاسازی پیدا کرد.

وی افزود: تمامی مصدومان نیز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و پایگاه عامل ایوانکی مسئول امدادرسانی به این حادثه دیدگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تصادفات استان سال ۹۹ در سه جاده استان محور جنوبی سمنان به دامغان با ۳۵۸ مورد ، محور شمالی دامغان به سمنان با ۲۹۵ مورد و میامی به سبزوار با ۲۵۷ مورد بود.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

برچسب‌ها حوادث رانندگی سمنان ایوانکی امداد و نجات تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سمنان ایوانکی حوادث رانندگی سمنان ایوانکی امداد و نجات تصادفات جاده ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.