Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد جواد ظریف در آیین گشایش انجمن علمی دیپلماسی ایران گفت: دیپلماسی در برابر قدرت نظامی نیست برخی فکر می کنند اگر بپذیرند دیپلماسی مهم است پس باید واداده باشیم اینگونه نیست.

وی در این مراسم عنوان کرده است: دیپلماسی در کنار قدرت نظامی است همین ساختمان که بنام شهید سلیمانی نامگذاری شده هر سه شنبه شاهد یک جلسه مهم بین من و سلیمانی بود که ببینیم چگونه می شود دیپلماسی و میدان در کنار هم قرار گیرد و هر موقع که میدان به دیپلماسی نیاز دارد از دیپلماسی استفاده کنیم و هر زمان که دیپلماسی به میدان نیاز دارد از میدان برای آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه در این دیدار خاطر نشان کرده است: در مذاکرات بن در صلح افغانستان اگر حمایت های سردار سلیمانی نبود امکان نداشت ما توفیقاتی را که بدست آوردیم کسب می کردیم؛ من به عنوان نماینده ایران در بن در سال ۱۳۸۰ رابطه تنگاتنگی با سردار سلیمانی داشتم.

ظریف تاکید کرد: میزان همکاری سردار شهید سلیمانی برای توافق بن، از هرکس دیگری بیشتر بود. دیپلماسی و توان میدانی مکمل هم هستند نه تضعیف کننده هم به شرطی که ما این واقعیت را بپذیریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دیپلماسی و میدان، پای کار «آبیِ ایرانی»/ نگاهی به مواضع مقامات کشوری و لشکری در روز خلیج فارس
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است