Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:28:02 GMT

تجدید بیعت مردم و دانشجویان شیراز با آرمان‌های سردار دل‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۳۹۹

تجدید بیعت مردم و دانشجویان شیراز با آرمان‌های سردار دل‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه جمعی از مردم و دانشجویان شیرازی برای تجدید بیعت با آرمانهای سردار دل‌ها و واکنش به صوت منتشر شده وزیر امور خارجه ایران تجمعی را برگزار و انتقادات خود را نسبت به این اقدام دستگاه دیپلماسی، اعلام کردند.

در این تجمع، دانشجویان پلاکاردها و تصاویری از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند که بر روی آن شعارهایی ازجمله «این دیپلماسی غیرت ندارد؟»، «گفته بودیم: لال شود زبانی که پس از شهادت سردار سلیمانی حرف از مذاکره بزند»، «آقای ظریف الفبای سیاست را نمی‌دانید؟ یا الفبای غیرت را…؟»، «رفراندوم تشییع پیکر شهید سلیمانی بود»، «در تاریخ بنویسید در امنیتی ترین کابینه تاریخ طعم آدامس رئیس جمهور را فهمیدند» و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. نقش بسته بود.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهایی همچون «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل»، «حقه انتخابات فریب ذهن ملت»، «ظریف بی کفایت استعفا استعفا، ظریف بی سیاست مایه ننگ ملت» و… ضمن انتقاد از موضع گیری دستگاه سیاست خارجه، از خواستار استیضاح او در مجلس شورای اسلامی شدند.

در پایان بیانیه‌ای به شرح ذیل قرائت شد:

بسم الله القاصم الجبارین

سالهاست که عده‌ای با وعده‌های بسیار اقتصادی، فرهنگی، علمی و صلح با جهان بر مسند قدرت نشسته‌اند، اما اکنون که نه تنها نتوانستند به وعده‌های خود به دلیل بی کفایتی محضشان عمل کنند، توطئه گری می‌کنند و در تلاش اند فضای جامعه را با توطئه، فتنه و دروغ گویی تغییر دهند، به هر حال نزدیک انتخابات است و نیازمند رأی. کسانی که برای رأی و قدرت دست به هر سخن دروغی که لازم باشد می‌زنند.

سال ۸۲ پروتکل الحاقی را به صورت تمام و کمال و کاملاً داوطلبانه پذیرفتند و تمامی درهای صنعت هسته‌ای را تخته کردند اما ۱۰ سال بعد در زمانه انتخابات شعار هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصادی مردم سر دادند.

گفتند برنامه ۱۰۰ روزه داریم و در همین مدت مشکلات اقتصادی را حل می‌کنیم اما ۱۰۰ روز پس از شروع دولتشان گفتند که ما تنها می‌خواستیم پس از ۱۰۰ روز کارهایمان را بیان کنیم. گفتند با برجام علی رغم تمامی تحریم‌ها، مشکلات اشتغال، جوانان، محیط زیست و حتی مشکلات آب هم رفع خواهد شد، اما امروزه باتلاق برجام را تقصیر همه می‌اندازند جز خودشان. گفتند چرا بازار ایران پر شده است از کالاهای چینی اما پس از این سالهای در قدرتشان شاهد واردات بسیار بیشتر من جمله از چین هستیم، کارخانجات یکی پس از دیگری تعطیل شدند و تولید دیگر یک آرزو و رؤیا شده است.

گفتند چرا حق آزادی بیان را از مردم گرفته‌اید، اما منتقدان خود را دستگیر می‌کنند و یا به آنها به سادگی توهین می‌کنند و حتی از یک سریال تلویزیونی هم دست بر نمی‌دارند و آن را سانسور می‌کنند، به راستی این حجم از دروغ گویی ها برای چیست؟ چند روزی است که یک فایل صوتی از سخنان وزیر امور خارجه پخش شده است، که باز شاهد انواع و اقسام دروغ‌ها، توطئه‌ها و فتنه انگیزی ها بودیم. گفته شد که این فایل صوتی برای بایگانی در فلان جا بوده و نباید رسانه‌ای می‌شد.

اگر این فایل به نادرستی لو رفته پس مسئله نفوذ که سالهاست دغدغه ماست و شما رد می‌کنید کاملاً جدی و خطرناک است. اگر هم به صورت عامدانه این فایل را پخش کرده‌اید که وای به حالتان، البته که این کار شما خیلی هم عجیب نبوده است، چون سالهاست این رفتار را از شما شاهدیم، گاه کمتر گاه بیشتر. اما بدانید که این بار جنگ رسانه ایتان شکست خواهد خورد، چون جایگاه سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آنقدر بزرگ‌تر از شماست که سنگتان بر خواهد گشت و بر سرهای خودتان خواهد خورد.

این بار مردم از فعالیت‌های توطئه گرانه و دروغ گویی هایتان کاملاً آگاه گشته‌اند. بی شک شکست خورده قطعی شما خواهید بود.

کد خبر 5201846

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دانشجویان تجمع اعتراضی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل همدان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته، اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند.

وی افزود: نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجاست و چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است، از دستگاه قضایی می‌خواهیم در این زمینه ورود کند.

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین، اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به برکت وجود این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها باید تامین شود.

امام جمعه خرمشهر در ادامه به روز شوراها اشاره و خاطرنشان کرد: شوراها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود. ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شوراهای قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شوراها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد.


حجت الاسلام عادل‌پور در پایان ضمن تشکر از فعالان عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

خبرنگار: امید صاحب نژاد
انتهای خبر/

کد خبر: 1228494 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند