Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:08:35 GMT

پلیس بلژیک به گاز اشک آور و ماشین آبپاش متوسل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۹۵۹

پلیس بلژیک به گاز اشک آور و ماشین آبپاش متوسل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عصر روز شنبه هزاران نفر از مردم بلژیک به رغم عدم صدور مجوز قانونی برای برگزاری گردهمایی، جهت شرکت در یک جشنواره گردهم جمع شدند.

در دقایق اولیه پلیس بلژیک از مداخله خودداری کرد و از جمعیت حاضر در این جشنواره خواست تا ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. اما در نهایت، با محاصره این افراد از سوی چند صد مأمور پلیس درگیریها آغاز شد که در نتیجه آن چند نفر زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشها حاکی از آن است که پلیس بلژیک برای متفرق کردن این افراد به شلیک گاز اشک آور و استفاده از ماشین آب پاش متوسل شد.

گفتنی است که سازمان دهندگان این جشنواره از هفته گذشته با انتشار پُستهایی در شبکه‌های اجتماعی از مردم برای شرکت در این جشنواره دعوت کردند. در این میان، رسانه اجتماعی فیسبوک بنا به درخواست مقامات بلژیک پستهای مذکور را روز پنج شنبه حذف کرد اما یکروز بعد یک پست جدید به جای آن منتشر شد و هزاران کاربر تمایل خود را برای شرکت در این جشنواره اعلام کردند.

روز جمعه، نخست وزیر بلژیک از شهروندان این کشور خواست تا صبر پیشه کنند و اعلام کرد که در آینده نزدیک، برگزاری مراسم در فضای باز برای حداکثر ۲۰۰ نفر مجاز خواهد شد. در حال حاضر، گردهمایی‌های عمومی در مقیاس بزرگ هنوز به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در بلژیک ممنوع است و مقامات هشدار داده‌اند که برای متفرق کردن جمعیت شرکت کننده در این گردهمایی‌ها به قوه قهریه متوسل خواهند شد.

کد خبر 5202365

منبع: مهر

کلیدواژه: بلژیک درگیری گاز اشک آور ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق روسیه عربستان سعودی ایران انتخابات فلسطین برجام افغانستان جو بایدن لبنان سوریه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم