Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – روزنامه «الاقتصادیه» عربستان نوشت: منبعی خاص در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که مراحل باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. انتظار می‌رود که اتحادیه فوتبال عربستان که میزبانی دیدارهای گروه‌های A، C و D رقابت‌ها را بر عهده داشت، درخواست خود را برای میزبانی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع آگاه همچنین گفت: شرایط برگزاری مراحل باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا به‌خاطر شیوع کرونا، هنوز مشخص نیست و ما اطلاعی درباره ساز و کار مراحل آینده مسابقات نداریم. در صورت تصویب برگزاری تجمعی ادامه بازی‌ها، هواداران برای رعایت شرایط برابر نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند. 

مطابق اعلام این منبع، AFC درها را برای دریافت پیشنهادهای باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها برای میزبانی مسابقات، به شرط ارائه تضمین‌های لازم باز خواهد کرد و ضمن فعال‌سازی مجدد فعالیت کمیته اضطرار و بحران برای پیگیری تحولات کرونا، گزارش‌های خود را برای تصمیم‌گیری با مشورت نهادهای مدنی ارائه می‌کند.

این منبع خبری در پایان اظهار داشت: اگر شرایط ثابت شود، دو گزینه پیش روی تیم‌های راه یافته به یک‌هشتم نهایی خواهد بود. بازی به روش رفت و برگشت یا برگزاری یک مسابقه، با انتخاب کشور میزبان. سومین و البته سخت‌ترین گزینه هم سیستم تجمعی و برگزاری همه دیدارها در یک کشور است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا خبر ویژه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان