Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@05:06:56 GMT

انتشار اسامی دریافت‌کنندگان واکسن کرونا پیگرد قانونی دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۲۹۸۴

انتشار اسامی دریافت‌کنندگان واکسن کرونا پیگرد قانونی دارد

 به گزارش فارس، غلامحسین محمدی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود توئیتر گفت: اسامی همکارانی که در ‎شهرداری تهران واکسن تزریق کرده‌اند در سایت ‎شفاف بارگذاری شد و مرتبا تکمیل می شود.

وی افزود: بررسی گزارشات فرآیند واکسیناسیون برای شناسایی تخلفات احتمالی همچنان ادامه دارد و تصمیمات لازم به تناسب اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دقایقی بعد محمدی در توئیت دیگری اعلام کرد: باتوجه به نظریه وزارت بهداشت هرگونه افشای نام دریافت کنندگان خدمات بهداشتی-درمانی بدون کسب اجازه از افراد موجب اعتراض و پیگرد قانونی است. لذا در این فهرست اطلاعات نام و نام خانوادگی افراد ذکر نشده است و تنها کد ملی درج شده است.

به گزارش فارس، موضوع واکسن خواری از اواخر هفته گذشته در برخی مناطق شهرداری تهران مطرح شد که این موضوع واکنش‌های مختلفی به همراه داشت و اعضای شورای شهر هم خواستار انتشار اسامی افرادی که در ‎شهرداری تهران واکسن تزریق کرده‌اند در سایت ‎شفاف شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درمورد آکادمی این باشگاه منتشر کرد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می‌کنند را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است:

"برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده‌اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید