Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا اسماعیلی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل و رصد محورهای ارتباطی خاکی منتهی به استان خوزستان منطقه را برای جولان دادن خودروهای حامل کالای قاچاق ناامن می‌کنند.

وی گفت: در این ارتباط ماموران این فرماندهی روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بود و در انتهای مسیرهای خاکی قصد ورود به جاده را داشت دستور توقف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی دیلم افزود: راننده خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس در محور خاکی و صعب العبور با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی ماموران متوقف شد.

وی با تاکید براینکه نوع رانندگی راننده خودرو، ظن ماموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد، گفت: راننده با وجود دستور ایست از جانب ماموران پلیس، بدون توجه اقدام به حرکات خطرساز و قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای فرماندهی را داشت که طبق قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، لاستیک خودرو تحت تعقیب را هدف قرار داد اما به دلیل پستی و بلندی‌های جاده خاکی و تغییر مسیر ناگهانی خودرو فراری، یک گلوله بعد از برخورد با بدنه خودرو، کمانه و به راننده آن اصابت کرد.

اسماعیلی ادامه داد: ماموران انتظامی سریع راننده را توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان انتقال دادند اما به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

فرمانده انتظامی دیلم با ابراز تاثر و تاسف به دلیل وقوع این حادثه گفت: جزئیات وقوع این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم از این خودرو شماری مجسمه‌های تزئینی قاچاق کشف شد.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قراردارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس