Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:04:06 GMT

۱۵ دستگاه اکسیژن ساز برای کرونایی‌های لنده

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۳۲۹۲

۱۵ دستگاه اکسیژن ساز برای کرونایی‌های لنده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مرادی پور مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و اعلام نیاز فوری مسئولان بهداشت و درمان شهرستان لنده مبنی بر نیاز بیماران کرونایی این شهرستان به کپسول اکسیژن،  ۱۵ دستگاه کپسول اکسیژن ساز به هرماه لوازم جانبی  توسط بنیاد مستضعفان خریداری و برای درمان بیماران کرونایی و به مرکز بهداشت و درمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی پور افزود: قیمت هر کدام از این دستگاه‌ها بیش از ۲۳میلیون تومان است که همه هزینه ها توسط بنیاد مستضعفان تامین شد.

نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده هم گفت: بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی در سطح شهرستان لنده تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای از جمله ساخت مرکز درمانی شهری و روستایی (بستر درمانی ده تختخوابی) وخرید وسائل آزمایشگاهی فیزیکی آب با اعتبار ۶۰میلیون تومان و وسایل حفاظتی فردی، ماسک، دستکش با اعتبار ۱۵ میلیون تومان در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار داد است.

نعمتی افزود:این نهاد حمایتی برای تسریع در درمان بیماران کرونایی تعداد ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی با هزینه ۳۲میلیون تومان خریداری و دراختیارشبکه بهداشت قرار دادند تا به بیماران کرونایی تحویل داده شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکسیژن سازی کرونا ویروس بیماران کرونایی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس