Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@22:20:26 GMT

مسئولان گلپایگان به کادر درمان خدا قوت گفتند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۲۳۱

مسئولان گلپایگان به کادر درمان خدا قوت گفتند

امام جمعه گلپایگان و فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان از بخش های تست کرونای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و واحد کرونا و آی سی یوی بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کردند و از تلاش های آنها تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان توسط قرارگاه سلامت و معنویت سلامت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان گلپایگان و امام جمعه گلپایگان از بخش های تست کرونای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و واحد کرونا و آی سی یوی بیمارستان امام حسین(ع) بازدید کردند و از تلاش های آنها در  مدت زمان شیوع کرونا به ویژه یک ماه و نیم گذشته که شهرستان گلپایگان، بالاترین تعداد بیمار کرونایی را تجربه کردند، قدر دانی کردند.

به گزارش شبستان،  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در گزارش مجازی به مردم شهرستان در خصوص موج چهارم  کرونا که اوج آن در ماه های اسفند1399 و فروردین ماه 1400بود و بنا بر نرم افزار ماسک از 30 اسفندماه تا ششم اردیبهشت ماه،  وضعیتی قرمز رنگ داشت از فوت 50 نفر خبر داده است که فقط در هفته آخر فرودین ماه 15 نفر براثر کرونا در شهرستان جان دادند.

تعداد همه بستری ها و نمونه گیری ها در مدت زمان شیوع کرونای انگلیسی در شهرستان گلپایگان برابر نصف همه تعداد بستری ها و نمونه گیری در مدت 14 ماه شیوع بیماری کرونا بود  و بیشترین تعداد مراجعه موارد تست سرپایی پیک چهارم شهرستان در ۲ هفته اول سال جاری ۱۴۰۰ رخ داده است  ولی نشانه‌های خیزش پیک چهارم در ۲ هفته پایانی سال ۱۳۹۹ با افزایش مراجعات نمونه‌گیری و افزایش چشمگیر درصد موارد مثبت شکل گرفت که اجرا نشدن محدودیت های لازم در زمان مناسب با وجور هشدار شبمه بهداشت و درمان، اثرات موج انگلیسی بر گلپایگان گذاشته شد.

شهرستان گلپایگان از ششم اردیبهشت ماه به دلیل کاهش چشمگیر مراجعات و بستری ها به رنگ نارنجی رسید اما همچنان تعداد بالای مرگ ها نشان از اثرات موج انگلیسی کرونا است و سخت گیری ها در برگزاری احیای شب قدر، نشان از احتیاط  برای بازنگشتن به شرایط قبل است.

هنگامی که موج بیماری شدت می گیرد و اثر آن طولانی باشد، شاهد خستگی  و کار بیش از حد کادر بهداشت و درمان  هستیم از این رو  تقدیر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان می تواند کمی از این خستگی ها را بزداید./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تقدیر از کادر درمانی امام جمعه گلپایگان گلپایگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند