Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@21:55:19 GMT

سهام عدالت ( قیمت ۱۴۰۰/۲/۱۲)

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۳۴۶۱

سهام عدالت ( قیمت ۱۴۰۰/۲/۱۲)

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید آخرین اخبار مربوط به «سهام عدالت» را اینجا بخوانید برای اطلاع از موجودی سهام عدالت خود اینجا کلیک کنید ارزش سهام عدالت من ( ۱۲ اردیبهشت ماه)

به زودی...

ارزش سهام عدالت من ( ۱۱ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۸ اردیبهشت ماه)، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۳هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۷۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۱۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۹ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته درمقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۲۳هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۴۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۳۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۸ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۲۳هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۴۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۳۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۷ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۱۲۶هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۹۵۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۷۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۶ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۰درصد تغییر کرد ( افت و تغییر چندانی نداشت) و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۲۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۵ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۵درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۴ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با چهارشنبه (۱ اردیبهشت)، ۰.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۷۲۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۰۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۷درصد (۱۸۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۶۴هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۳۱ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد (۳۲هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۶۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۱۸هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۵۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۳۰ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۳۲هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۵۸هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۳۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با شنبه (۲۸​ فروردین ماه)، ۰.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۵۲هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۳۸۵هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۱۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با چهارشنبه (۲۵ فروردین ماه)، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۵۵هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۷۹هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۷۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۴۳هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۴۴هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۲۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴​ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۸۲هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۸۱۶هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۴۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین،در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۲۶هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۳۳۶هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۹۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین،در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۲۰هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۱۳هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۵۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱​ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۸ فروردین ماه)، ۱.۰درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۶۲هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۸۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۳۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد (۱۴۴هزار تومان) کاهش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۷۴هزار تومان و ۲۱میلیون و ۹۸۹هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، تغییر محسوسی نداشت و تنها سه هزار تومان کاهش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۱۸هزار تومان و ۲۲میلیون و ۲۶۰هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد (۹۹هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۲۱هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۲۶۷هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۵ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۵درصد (۱۸۰هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۲۰هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۴۵۴هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۵۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۴ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۱ فروردین ماه)، ۱.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۷۹۲هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۱​ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز سه‌شنبه (۱۰فروردین ماه)، ۰.۹درصد (۱۱۳هزار تومان) کاهش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲میلیون و ۲۹۹هزار تومان و ۲۳میلیون و ۱۶۵هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷میلیون و ۳۷۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۰​ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز یک‌شنبه (۸فروردین ماه)، ۰.۳درصد (۳۳هزار تومان) کاهش یافت.بر این اساس ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲میلیون و ۴۱۱هزار تومان و ۲۳میلیون و ۳۷۸هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷میلیون و ۴۴۷هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۸ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز شنبه (۷فروردین ماه)، ۰.۶درصد (۱۰۰هزار تومان) کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲میلیون و ۴۴۵هزار تومان و ۲۳میلیون و ۴۴۰هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷میلیون و ۴۶۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۷ فروردین ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز سه‌شنبه (۲۷اسفندماه)، ۰.۶درصد (۸۰هزار تومان) کاهش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲میلیون و ۵۴۴هزار تومان و ۲۳میلیون و ۶۲۸هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷میلیون و ۵۲۷هزار تومان رسیده است

ارزش سهام عدالت من (۲۷ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت در مقایسه با سه شنبه (۲۶ اسفند ماه)، ۲.۷درصد (۳۳۰هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۰۸هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۵۵۹هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت در مقایسه با دوشنبه (۲۵ اسفند ماه)، ۴.۵درصد (۵۲۴هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۷۸هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۹۳۸هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۰۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با یکشنبه (۲۴ اسفند ماه)، ۱.۷درصد (۱۹۰هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۵۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۹۵۱هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۹۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با شنبه (۲۳ اسفند ماه)، ۱.۷درصد (۱۹۷هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۶۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۹۲هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۷۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۰ اسفندماه)، ۲.۵درصد (۲۷۷هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۶۷هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۲۱هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۶۰هزار تومان رسیده است.به زودی منتشر می شود...

 

ارزش سهام عدالت من (۲۰ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز سه‌شنبه (۱۹اسفندماه)، ۰.۶درصد (۶۳هزار تومان) کاهش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۹۹۰هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۰۲هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۵۹۴هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۱۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز دوشنبه (۱۸اسفندماه)، ۱.۲درصد (۱۲۸هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۵۴هزار تومان و ۲۰میلیون و ۸۲۰هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۳۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز شنبه (۱۷اسفندماه)، ۳.۲درصد (۳۳۶هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۹۲۲هزار تومان و ۲۰میلیون و ۵۷هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۵۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز شنبه (۱۶اسفندماه)، ۰.۸درصد (۸۶هزار تومان) کاهش یافت.بر این اساس ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۵۸۶هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۹۳۹هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۵۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۳ اسفندماه)، ۱.۳درصد (۱۳۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۹۹هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۷۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۹۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد (۱۳۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۶۳۵هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۳۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۶۸هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۷۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۹۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۶۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد (۲۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۰۳هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۱۵۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۲۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد (۱۲۰هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۲۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۰۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۶ اسفندماه)، ۱.۶درصد (۱۷۱هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۳۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۰۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد (۵۲هزار تومان) افزایش یافت. به این ترتیب ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۱۷هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۱۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱ درصد (۹هزار تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۰هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد (۶۶هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۳۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱ درصد (۱۲۴هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۱۲۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۹۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۷۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۹ بهمن ماه)، ۰.۵ درصد (۵۳هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۵۱هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۹۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد (۱۳۲هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۰۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۸۲هزار تومان رسیده است.

پربیننده ترین دومین واریزی رمضان پرداخت شد ۷ مزیت مهم سیب زمینی خانه‌های ۱۵۰متری تهران چند؟ پرفروش ترین موتورسیکلت‌های بازار چند؟ (۱۰اردیبهشت۱۴۰۰) مزایای شگفت آور گشنیز!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت اینجا سهام عدالت سهام عدالت پایان معاملات امروز بازار سهام گزارش اقتصاد آنلاین گزارش اقتصادآنلاین مقایسه با چهارشنبه تومان و ۲۰ میلیون تومان و ۲۲ میلیون تومان و ۲۱ میلیون ارزش سهام عدالت من تومان و ۲۰میلیون تومان رسیده اردیبهشت ماه فروردین ماه تومان و ۲۳ اسفند ماه سه شنبه ۰ ۸درصد ۰ ۶درصد ۰ ۳درصد ۰ ۹درصد ۱ ۲درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟

ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بار‌ها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود. اساسا تشخیص اینکه چه فردی جزو جاماندگان سهام عدالت می‌شود با وزارت رفاه بوده و شرایط را این وزارتخانه تعیین کرده است.

وی تاکید کرد: بررسی و تشخیص این موضوع بر عهده وزارت رفاه است و اگر فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشده می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه به زودی بسته پرتفوی سهام عدالت جاماندگان را ارائه می‌کنیم و هرگونه واگذاری‌های جدید سهام عدالت منوط به دارایی دولت، ادامه داد: به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام (ارائه سهام به ۵ میلیون مشمول) به ایستگاه پایانی می‌رسد به شرط اینکه پرتفوی پیشنهادی را از محل دارایی‌های دولت فراهم و بتوان این سهام را واگذار کنیم.

بازیان گفت: وزارت رفاه شرایطی را تعیین کرده که هر فردی واجد آن شرایط باشد مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند، در نهایت اگر فردی بر این باور است که شامل شرایط دریافت سهام عدالت جاماندگان است می‌تواند اعتراض خود را به مجموعه وزارت رفاه که متولی این موضوع هست، منتقل کند.

وی در پاسخ به این سوال که بنابراین واگذاری سهام عدالت با مدل سال ٨۵ که طیف وسیعی از جامعه مشکل دریافت سهام عدالت می‌شدند، تکرار نخواهد شد، تاکید کرد: دولت هیچ تعهدی نسبت به واگذاری سهام به تمام مردم ندارد چراکه واگذاری سهام ناظر به وجود منابع است، اگر منابع اجازه دهد سیاست‌های دولت و در واقع سیاست مجموعه حاکمیت، این بحث را رقم می‌زند. تاکید می‌کنم که شرط هرگونه واگذاری دارایی و منابع دولت است و براساس آن می‌توان در این باره سیاست‌گذاری کرد.

منبع: ایسنا

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان