Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» در این بخشنامه اعلام‌کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به تعبیر رهبر معظم انقلاب «مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ضمن آنکه باید همه معاونت‌ها، دستگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در چارچوب قانون و مقررات، همه مساعی خود را برای گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات به‌ویژه از طریق تمرکز بر خدمت‌رسانی کارآمدتر و اجرای دقیق ماموریت‌های محوله و همچنین انعکاس درست و تبیین خلاقانه اقدام‌ها و عملکردها انجام دهند، ضروری است از هرگونه رفتار خارج از چارچوب و عرف که شائبه دخالت له یا علیه کاندیدای خاص داشته باشد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این بخشنامه تاکیدکرد: همه کارکنان وزارتخانه‌ و دستگاه‌های تابعه به‌ویژه معاونان وزیر، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در جایگاه شخصیت حقوقی و در ساعت‌های اداری حق حضور در ستادهای انتخاباتی را ندارند، مگر اینکه در حالت مرخصی باشند. 

شریعتمداری تصریح‌کرد:‌ هیچ‌کدام از واحدهای تابعه در این وزارتخانه حق ندارند له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی اقداماتی انجام دهند.

بنا بر تاکید وزیر تعاون، امکانات لجستیکی، مالی و نیروی انسانی شرکت‌ها و ارکان در اختیار وزارتخانه نباید برای هیچ کاندیدای انتخاباتی هزینه شود. 

 در پایان این بخشنامه تصریح شده است: هر فردی در هر سمتی حتی از نزدیک‌ترین مدیران منتسب به اینجانب تقاضای کمک به هر کاندیدا یا ستاد انتخاباتی کند، هم تقاضا کننده و هم اجابت‌کننده تقاضا هر دو بر کنار خواهند شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران ایرنا محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران ایرنا انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران ایرنا محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد