Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان قزوین از بررسی تقاضای ۹ زندانی در ارتباط تصویری خبر داد و گفت: دستورالعمل پایش و غربالگری زندانیان توسط ریاست قوه قضائیه به دادگستری‌های سراسر کشور ابلاغ شد که استان قزوین نسبت به این طرح اقدامات مطلوبی را انجام داده و بسیاری از زندانیان واجد شرایط را آزاد و یا با مرخصی آنان موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری استان قزوین از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با محکومین و متهمان زندان‌های استان ارتباط تصویری برقرار و طی این ارتباط زنده تصویری به تقاضای ۹ نفر از مددجویان رسیدگی کردد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین به موضوعات مورد تقاضای زندانیان در این ملاقات اشاره کرد و گفت: بیشترین تقاضای زندانیان درخواست عفو و بخشودگی و مرخصی بود که مقرر شد مسئولان مربوطه شرحی از اقدامات و فعالیت‌های مددجویان در زندان و نحوه رفتا ر آنان ارائه کنند تا درخواست واجدین شرایط بخشودگی و مرخصی در کمیسیون عفو مطرح شود و وفق مقررات و قوانین اقدام شایسته صورت پذیرد و در خصوص سایر موارد نیز دستور پیگیری را صادر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: دستورالعمل پایش و غربالگری زندانیان در راستای کاهش جمعیت کیفری و بررسی شرایط و وضعیت زندان‌ها توسط ریاست  قوه قضائیه به دادگستری‌های سراسر کشور ابلاغ شد که استان قزوین نسبت به این طرح اقدامات مطلوبی را انجام داده و بسیاری از زندانیان واجد شرایط را آزاد و یا با مرخصی آنان موافقت کرده است.
گفتنی است این ملاقات یک روز در هفته و با توجه به تعداد درخواست‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.      بیشتر بخوانید:     اهدای ۶۰۰ کارت خرید به خانواده زندانیان نیازمند اهوازی با همت انجمن حمایت از زندانیان انتهای پیام/ برچسب ها: قزوین ارتباط تصویری زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قزوین ارتباط تصویری زندانیان رئیس کل دادگستری ارتباط تصویری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد نویسنده رییس کانون وکلای دادگستری گفت: در این همایش از ۱۵۴ وکیل که در حوزه آموزش فعالیت می کنند تجلیل شد.
محمد صادقی رییس مرکز وکلای رسمی دادگستری گفت: آموزش دیدن مهم ترین عنصری است که وکیل باید به آن توجه کند
،وکیل باید به علم و فقه مسلط باشد تا بتواند وکالت عادلانه انجام دهد چرا که نظام حقوقی ما به فقه وابسته است.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر