Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:29:25 GMT

ویترین خالی مرغ‌فروشی‌ها روبه‌روی ولع خرید مردم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۲۲۴

ویترین خالی مرغ‌فروشی‌ها روبه‌روی ولع خرید مردم

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز با اشاره به تداوم کمبود مرغ در بازار گفت: وضعیت موجودی مرغ در بازار باید به گونه‌ای شود که ویترین‌های مرغ‌فروشان همیشه پر بماند تا مردم احساس کمبود نکنند و حرص و ولع خرید مرغ از بین برود.

سید اصغر حسینی‌بهارانچی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ، اظهار کرد: وضعیت مرغ در بازار اهواز بهتر شده است و روزانه ٣٠ تا ۴٠ تن مرغ منجمد در اهواز توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای مدتی مقرر شد که قیمت مرغ از هر کیلوگرم ٢۴ هزار و ٩٠٠ تومان برای مصرف‌کننده به ٢٧ هزار تومان افزایش یابد تا با وارد کردن مرغ از دیگر استان‌ها، فراوانی در این بازار ایجاد شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز با اشاره به بالا بودن قیمت مرغ، تصریح کرد: با توجه به تخصیص نهاده‌های دامی با ارز ۴ هزار و ٢٠٠ تومانی، همچنان قیمت مرغ بالا است اما برای بهتر کردن وضعیت موجودی مرغ در بازار، این افزایش قیمت برای مدت ١٠ تا ١۵ روزه تصویب شده است.

حسینی‌بهارانچی ادامه داد: وضعیت موجودی مرغ در بازار باید به گونه‌ای شود که ویترین‌های مرغ‌فروشان همیشه پر بماند تا مردم احساس کمبود نکنند و حرص و ولع خرید مرغ از بین برود.

وی با اشاره به وضعیت عرضه مرغ کشتار روز در بازار، گفت: اگر چه میزان نیاز روزانه مرغ استان خوزستان بیش از ۴٠٠ تن است اما میزان مرغ کشتار روز در هر روز متفاوت است و از ١٧٠ تن تا ٢۵٠ تن و ٢٧٠ تن، متغیر است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز در خصوص پیش‌بینی زمان بهبود وضعیت بازار مرغ، تصریح کرد: فکر می‌کنم بعد از ماه رمضان وضعیت مرغ در بازار بهتر شود و مرغ در ویترین مرغ‌فروشی‌ها باقی بماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان مرغ اصناف مرغ در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده