Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@23:37:14 GMT

نرخ بیکاری در آران و بیدگل ۵.۴ درصد است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۸۸۳

نرخ بیکاری در آران و بیدگل ۵.۴ درصد است

گروه استان‌ها- فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه قوانین به نفع تولیدکننده تفسیر شود گفت: نرخ بیکاری در آران و بیدگل ۵.۴ درصد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران صنعت فرش ماشینی ضمن تاکید بر تغییر قوانین به نفع تولیدکنندگان و صنعتگران اظهار داشت: با پالایش ضوابط، مقررات و قوانین از یک طرف و تفسیر این ضوابط به نفع تولیدکنندگان، کارآفرینان و مردم از طرف دیگر شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را می‌توانیم در حوزه فرش ماشینی عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر توسعه شتاب‌زا از طریق برنامه‌ریزی و کمک به اشتغال‌زایی و بهبود فضاهای کسب و کار در راستای تحقق شعار سال افزود: این موضوع از طریق حمایت از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان امکان‌پذیر است چرا که معتقد هستیم تولیدکنندگان در این شرایط سرداران ملی محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به نرخ بیکاری 5.4 درصد این شهرستان درآمد ارزی 702 میلیون دلاری در تولید فرش و میلگرد ابراز داشت: این مهم نشان از توان تولیدی و جهادی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در شهرستانی به عنوان «پایتخت اشتغال‌آفرینی کشور» است.

بیش از 22 هزار کرمانی از بیمه بیکاری کرونا استفاده کردندبحران بیکاری در میان صدها هزار کارگر خارجی در عربستانطعنه‌‌های جدید مورینیو به جرارد و بارسلونا در روزهای بیکاری + عکس

وی ضمن اشاره به هوشمندسازی نظام مالیات کشور در راستای جلوگیری از فرار مالیاتی گفت: استفاده از کارت بازرگانی دیگران، اجاره کارت بازرگانی و استفاده از کارت بانک اجاره‌ای از مصادیق فرار مالیاتی است و تخلف تلقی می‌شود.

بایبوردی با بیان اینکه باید با پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها برخی از درهای قفل شده تولید به روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این شهرستان گشوده شود، تصریح کرد: سالانه 60 میلیون مترمربع فرش ماشینی در شهرستان آران و بیدگل تولید می‌شود و از 18 هزار و 700 کارگر مشغول به کار در این شهرستان حدود سه هزار نفر از آنان غیربومی هستند.

وی با بیان اینکه با اعتماد به تولید و تولیدکنندگان می‌توانیم اعتماد به نفت را از بین ببریم، تاکید کرد: تحریم‌های دشمنان و شیوع ویروس کرونا دو مانع بزرگ در تولید است و بر همین اساس لازم است تا در تفسیر قوانین و ضوابط، قوانین را به نفع تولید و تولیدکنندگان تفسیر کنیم.

انتهای پیام/803/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفع تولید آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نارضایتی تولیدکنندگان در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری