Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@09:27:04 GMT

توزیع یک هزار و ۳۱۳ بسته حمایتی در همایش «کریمانه رمضان»

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۹۲۹

توزیع یک هزار و ۳۱۳ بسته حمایتی در همایش «کریمانه رمضان»

یزدانی با اشاره به توزیع یک هزار و ۳۱۳ بسته حمایتی در همایش «کریمانه رمضان»، گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در قالب برگزاری همایش «کریمانه رمضان» بسته های حمایتی موقوفات ویژه نیازمندان شهر شیراز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد یزدانی» امروز (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال به همت مجموعه فرهنگی مذهبی «منهاج الهدی» چهاردهمین همایش «کریمانه رمضان» با هدف حمایت از نیازمندان و خانواده هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا در شرایط مناسب معیشتی و اقتصادی قرار ندارند؛ برگزار و یک هزار 313 بسته شامل سبد ارزاق و بن کارت کالا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: این بسته های حمایتی با هزینه 2 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین، موقوفات شهر شیراز از جمله موقوفه های «زنهاری» و «میراب نهر اعظم» تهیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین برخی از گروه های جهادی در اختیار مددجویان و خانواده های نیازمند شناسایی شده، قرار داده می شود.

وی تصریح کرد: سنت نیکو و دیرین دستگیری از نیازمندان و حمایت از ایتام همواره در ماه مبارک رمضان وجود داشته است و این ماه فرصت مغتنمی است برای انجام امور خیرخواهانه به نحوی که تا پایان ماه مبارک ویژه برنامه های مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی از محل کمک های خیرین، موقوفات و عموم مردم تداوم خواهد داشت.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس کرونا در فارس اوقاف و امور خیریه فارس شیراز کریمانه رمضان ماه مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند